Skjønner ikke hvorfor ikke Lille U vil sove i bilen...
Gjør han aldri det?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke hvorfor ikke Lille U vil sove i bilen...
Har aldri hatt dårlige opplevelser med lyn, men der jeg er oppvokst var det nesten aldri lyn og torden, så når det kom var det virkelig storm!Ikke alle som gjør det. Jeg elsker det, av en eller annen grunn. Enda jeg har vokst opp med nedslag i huset. Kanskje blitt herdet? Fikk strøm en gang jeg ladet telefonen da det lynet, så det gjør jeg ikke lengre.
Åhhh herligStrålende sol og rundt 20 grader[emoji2] det holder!
Mi er heldigvis lettvint sånn.. [emoji14]
Mi legger seg mellom 19-20 til vanlig.. Havner på kl 20 + nå i ferien. Kan egentlig regulere det akkurat slik jeg føler for, fordi hun er ikke så veldig avhengig av rutiner..Mi kan ikke legges tidligere helst. Blir så sur og gretten og ting tar en time lengre enn vanlig. Nå sovner hu hvertfall kjapt og rolig. Selv om jeg kunne tenkt meg kvelden for meg selv mye tidligere
Fy søren, lynet herjer her. Tordner og smeller [emoji14] Blunker i strømmen. Kos synes jeg da![]()
Jaa. Vært fint hele dagen frem til nå så deilig å få rensa lufta [emoji2]Da blir det som regel finvær etterpå da[emoji1]
Tenker Criminal Minds. Sett der så mye. At det er grei bakgrunnstøy når jeg er her. Ellers må dere gå [emoji23]Hva skal du se?[emoji1]
Er.. Helt ok da. Innimellom.Deilig det her.
Må man så må man. !Mhm. Mase hjelper. Måtte det med lille og operasjon da hun var 12 uker og. Da var mamma sinna.

Det forstår jeg. Det må være veldig ubehagelig når man ikke trives med detHar aldri hatt dårlige opplevelser med lyn, men der jeg er oppvokst var det nesten aldri lyn og torden, så når det kom var det virkelig storm!
Her jeg bor nå er det tordenvær rett som det er...Fryktelig ubehagelig!
Veldig greit når de ikke er så avhengig av rutiner. Er jo litt friere på mye da.Mi legger seg mellom 19-20 til vanlig.. Havner på kl 20 + nå i ferien. Kan egentlig regulere det akkurat slik jeg føler for, fordi hun er ikke så veldig avhengig av rutiner..
Ja egentlig...Tviler på at vi klarer å mobilisere nok folk før uka er omme[emoji849]
Ta ti innlegg hver. Om 100 tar 10,er vi på 1000 opp.Hvordan tråd? [emoji14]
Hehe.. Tviler på det går. Vi er rett og slett ikke mange nok, som har tid,for tiden. Ferie. Osv.Så bra![]()
Lurer på hvor mange som kun leser her inne [emoji22]Ta ti innlegg hver. Om 100 tar 10,er vi på 1000 opp.
Ja tåpelig. Så pågrunn av et menneske handler jeg minimalt der. Sist jeg skulle hente pakke og hun så det var meg, så gikk hun og hentet en annen. Alt jeg gjorde "mot" henne var at jeg fortalte sjefen at en av de ansatte (ikke kjønn eller noe) sa at pakken min ikke var der, når PostNord sa noe annet, og ga meg beskjed om at jeg måtte bare finne meg i å vente på hentemelding... Ellers har jeg vært ryddig og høflig i "klagen".Hah.. Herregud. Teit. De må da tåle litt konstruktiv kritikk.