Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Han kunne ikke ta leggingen da, så fikk du noen minutter der?Ja mellom jentungen og han [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kunne ikke ta leggingen da, så fikk du noen minutter der?Ja mellom jentungen og han [emoji14]
Glemte å spørre mamma [emoji33]Hvor kjøpes den?[emoji1]
Woooh....4673 innlegg igjen
Var fryktelig fristende å si ta sykkelen. Men ja [emoji14] Var skikkelig pissevær. Skal hjelpe da [emoji7]
4573 innlegg igjen nåSpent på oppdatering fra deg[emoji1]
Tjaaaa. For skravlingens del, er det heeelt ok å være 20.min bak.Greit å være ajour da ihvertfall [emoji4]
Laget tråd. Lov å prøve.Burde gå kjapt i teorien [emoji14]
Åhh herlig. Meldt bra vær ja?![]()
Hvordan tråd? [emoji14]Laget tråd. Lov å prøve.
Ja. Så får de kosa seg da sammenDa hjelper man selvsagt til[emoji56]
Sover mye for tiden egentlig...Viktigst av alt for å overleve dagen[emoji2]
Må kjøpe da [emoji14]
Så braLaget tråd. Lov å prøve.
Oh shit. Too much. Make some popcorn.4573 innlegg igjen nå
Spist opp. *rap* [emoji23]Oh shit. Too much. Make some popcorn.
4936 innlegg igjen. Under halvveis da![]()
Hah.. Herregud. Teit. De må da tåle litt konstruktiv kritikk.Mhm. Klagde på de etter 3 ganger. Nå er hun ene dama sur hver gang jeg kommer innom butikken. Jeg var ikke ufin eller noe (jobber selv i butikk), men snakket med assisterende sjef der og forklarte dette. At jeg fikk melding om at PostNord var på vei til utleverigssted, også tok det alt fra 1 til 3 døgn før jeg fikk hentemelding (som sendes ut da pakken skannes).
Joda, han gjorde det [emoji14] Gikk bare veldig fort!Han kunne ikke ta leggingen da, så fikk du noen minutter der?
Får ordne kveldsmat til minste. Straks seng for hu. Hurra. Tv for meg da![]()
Mhm. Mase hjelper. Måtte det med lille og operasjon da hun var 12 uker og. Da var mamma sinna.Herrefred. Ja altså. De får bare finne utav gitt. Ja ofte dessverre hjelper det å være masete. Been there done that i enkelte situasjoner for å få viljen min