>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Er det så mange? Ops. Haha skulle vel tatt den også med da egentlig [emoji14]Vi har 4 og flere gikk på tv för en stund siden, snuppa blir ikke lei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så mange? Ops. Haha skulle vel tatt den også med da egentlig [emoji14]Vi har 4 og flere gikk på tv för en stund siden, snuppa blir ikke lei
Jupp, elsker de, syns det egentlig er til litt større barn, men men så lenge hun ikke får mareritt eller lignende er det greit og hun elsker dem[emoji106][emoji106]
Populært det og, hjemme?
Mi liker visst sånne elendige serier uten mening. Teen titans go og sånt.
Hahaja. Jeg er veldig lett der [emoji14]Haha.. [emoji23]prøvde se litt da alle gjorde det, men.. Ikke helt min greie gitt.
Så omvendt fra her [emoji6]Joda. Men der er jeg som bestemmer når jeg vil se det her. Minste bare følger med [emoji23]
Litt kjedelig om det skjedde. Kan ikke det [emoji8]Bra da blir jeg ikke alene! [emoji16]
Ja [emoji23][emoji23] 2 min igjenSå omvendt fra her [emoji6]
Å det er mange filmer! Hvor mange husker jeg ikkeEr det så mange? Ops. Haha skulle vel tatt den også med da egentlig [emoji14]
Gad. La ikke eldste seg det enda. [emoji23] Blir så masete. Men fikk 3 forrige uke allerede da [emoji14]Å det er mange filmer! Hvor mange husker jeg ikke
Ja, men da er det jo greit [emoji14]Jupp, elsker de, syns det egentlig er til litt større barn, men men så lenge hun ikke får mareritt eller lignende er det greit og hun elsker dem
Så søt du er [emoji173]️Litt kjedelig om det skjedde. Kan ikke det [emoji8]
Ikke lenge nå!Ja [emoji23][emoji23] 2 min igjen
Tenker jeg og, var skeptisk når hun fikk første filmen da, hadde ikke kjøpt den selv! Men men det og animeJa, men da er det jo greit [emoji14]
Holy smoke. Ikke hørt om så mange en gang [emoji23]Google sier det er 15 monster high filmer [emoji6]
Jippi! Og god natt [emoji16]1045 av 10 000 er nådd !
Woh, litt å velge mellom daGoogle sier det er 15 monster high filmer [emoji6]
Men vi klarte det jammen meg !Så søt du er [emoji173]️
Hadde hvert utrolig kjedelig
Hurra hurra!Ikke lenge nå!
Haha ja ! Sove godt. Straks pusse tenner. Har 5 min av episoden igjen [emoji23][emoji23][emoji23]Jippi! Og god natt [emoji16]