Ja, det er skikkelig kosHørtes såååå kos ut! Ble litt misunnelig nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er skikkelig kosHørtes såååå kos ut! Ble litt misunnelig nå![]()
Nyyyt!Vi har en treig start på dagen, jeg og miniHan ligger her og snakker og snakker, jeg prøver å følge med i svingene og snakke tilbake så mye jeg bare kan!
Livet med en 3 måneder er deilig [emoji813]
![]()
Høres så herlig ut. Savner det. En 6 åring og 11 åring bryr seg lite [emoji23]Ja, storkoser oss![]()
Nyter det jaNyyyt!
De vokser så fort.
Åhhh, herlig! Gleder meg til deg (forhåpentligvis) er min turJa, det er skikkelig kosHan er blitt en liten skravlebøtte
![]()
Hehe, inviter de inn i sengen om morgenen, se om de blir skravleklareHøres så herlig ut. Savner det. En 6 åring og 11 åring bryr seg lite [emoji23]
Så da er det ikke bare mine som ikke kan oppføre seg altså....Haha uff. Jeg også hyler sånn.... [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja, gled deg til detÅhhh, herlig! Gleder meg til deg (forhåpentligvis) er min tur![]()
Prøve på det, ikke lett å henge med i svingeneJa. Overalt man kan![]()
Han er god på det, tidvisIkke sant... men ikke dårlig at han kan handle da[emoji6]
Tusen takk!Ja, gled deg til detLykke til med prøving
![]()
Gjør det på kvelden [emoji14] Morningene er jeg ett troll altså [emoji23]Hehe, inviter de inn i sengen om morgenen, se om de blir skravleklare![]()
Nei? [emoji56]Så da er det ikke bare mine som ikke kan oppføre seg altså....
Går ganske fort innimellom jaPrøve på det, ikke lett å henge med i svingene![]()
Han er god på det, tidvis
Godt det.
Fikk det til nå etter å ha logget inn og utOg du er sikker på at du bruker nettleser?
Vis skjermdump

Hahaha, vanligvis jeg og.. Derfor han ender opp i sengen med meg, så kan jeg slappe av litt før dagen starterGjør det på kvelden [emoji14] Morningene er jeg ett troll altså [emoji23]
Får nye varsler mens jeg skriver, og så kommer det nye varsler mens jeg sjekker varslene..Går ganske fort innimellom ja![]()
Uansett en koselig start da. Mine begynner dagen med mas [emoji23]Hahaha, vanligvis jeg og.. Derfor han ender opp i sengen med meg, så kan jeg slappe av litt før dagen starter![]()