Haha jeg har tenkt på vafler i hele dag pga lillefrosk [emoji14]
Å nei[emoji15] vafler[emoji16] takk[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg har tenkt på vafler i hele dag pga lillefrosk [emoji14]
Takk prøver![]()
Det trengs. Vi skal i løpet av dagen ha 3000 mer enn i gårDeilig med et lite forsprang[emoji1]
Hehe. Den typen jaDet tviler jeg på[emoji23] klarer ikke organisere førstkommende helg engang[emoji23]
Åh, håper det går bra med eldste og at det ikke er noe alvorlig!Planen var stranda, men plutselig fikk vi time hos legen til eldste...[emoji4] så da blir det en tur til byen..
Du da?[emoji2]
Jeg har ingen planer egentlig 
Haha må bare skjerpe meg her [emoji14] kan ikke la meg bli slått * flirer*Hahahaha absolutt ikke meninga å ta så av da [emoji23]
Gjelder å være like flink i dag daSåå flink du var igår!![emoji1]
Føler meg lite ødelagt når jeg ikke hvet hva og hvordanUff da. Hørtes ikke noe godt utJammen ikke lett når det ee slik. Bra han er i god form i dag da. Får håpe det varer [emoji8]
Rydda og vaska det var dagens planer [emoji14] overleve og prøve å få mer søvn etter værtPlaner for dagen?
Ja det er bare å få inn de 3000 innleggene i n et stedDet trengs. Vi skal i løpet av dagen ha 3000 mer enn i går
Bring it on [emoji123]Haha må bare skjerpe meg her [emoji14] kan ikke la meg bli slått * flirer*
Er ikke så veldig lett. Her hadde minste en gsng voksesmerter. Men klarte ikke si hvor vondt. Så hu sa mgen. Men var beina hu sleit med. Var helt forferdelig mens det sto på.Føler meg lite ødelagt når jeg ikke hvet hva og hvordan![]()
[emoji14] heldig vis et par dager og ikke timer på meg * ler*Bring it on [emoji123]
Vi prøverJa det er bare å få inn de 3000 innleggene i n et sted
Nja. Hvile og hvile. [emoji23]God formiddag alle sammen håper det står bra til med alle. Og at tommelen har fått litt hvile fra i går [emoji14]
Voksesmerter er ikke kult... Sleit no veldig med det da jeg var ungEr ikke så veldig lett. Her hadde minste en gsng voksesmerter. Men klarte ikke si hvor vondt. Så hu sa mgen. Men var beina hu sleit med. Var helt forferdelig mens det sto på.![]()