>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Spysyken er noe av det verste jeg vet.Prøvde få i henne hva som helst. Farris med eplejuice ble testet. Og foring med døv cola. Og ritz kjeks gikk ned. (og opp igjen..).
Ikke gøy når man ikke kan gjøre noe, egentlig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spysyken er noe av det verste jeg vet.Prøvde få i henne hva som helst. Farris med eplejuice ble testet. Og foring med døv cola. Og ritz kjeks gikk ned. (og opp igjen..).
Ikke gøy når man ikke kan gjøre noe, egentlig..
Planer om å drive oss hele natten altså [emoji23]1000 til da? [emoji23]
Jupp og da må Sara være fornøyd [emoji23]Kan ikke gi oss helt før 1000 liksom. Da er det god start syns jeg.![]()
Hahaha gjør det ! [emoji23][emoji23] Utfordrer deg [emoji23]Omg, mener å huske noe om dem. Tør ikke youtube det, gitt.. Men synes jeg husker dem..
Er noen som er skikkelig ille.. Jeg TAKLER ikke sånne juniorprogrammer. Dør inni meg..
Netflix er kjekt med små barn.. Synes jeg.Jupp, YouTube er fin da, bedre med klare skiller mellom språk [emoji4]
Ahahah. Joda. Jeg også. [emoji23]Fordi jeg vil kjøpe helt ny bil [emoji23]
Tror nok jeg gir meg snart altså. Sorry å skuffe deg [emoji8]1000 til da? [emoji23]
Nei, så priser meg veldig lykkelig for at jeg har ei med godt immunforsvar og ingen kroniske sykdommer...Nei, det er ikke ålreit![]()
Ja!Mhm så må bare satse alt imorgen [emoji4]
Synes det. 2 min til sjekk nåJupp og da må Sara være fornøyd [emoji23]
Jupp, snuppa ser my little pony nå med norsk tale helt genialt [emoji16]Netflix er kjekt med små barn.. Synes jeg.
Jepp.. Ugøy det..Spysyken er noe av det verste jeg vet.![]()
Neitakk du [emoji14]Hahaha gjør det ! [emoji23][emoji23] Utfordrer deg [emoji23]
JaNei, så priser meg veldig lykkelig for at jeg har ei med godt immunforsvar og ingen kroniske sykdommer...
Det er fint! Sikkert. Haha.. Det var jo skrekkelig populært blant ungdommen for et par år siden..Jupp, snuppa ser my little pony nå med norsk tale helt genialt [emoji16]
Må spørre om de gir ekstra for fler logoer [emoji23][emoji23][emoji23]Ahahah. Joda. Jeg også. [emoji23]
Spennende!Synes det. 2 min til sjekk nå![]()
Uff [emoji23] sikkert ikke gøy for mamma det, da!JaJeg hadde godt immunforsvar som liten og! Men som mamma sier. Den sykehusjournalen startet tidlig, dog fordi jeg var veldig aktiv og litt klønete, og lite redd for ting [emoji23]
[emoji213][emoji213][emoji213]Neitakk du [emoji14]