Skravletråd JULI ❤

Hva så du? [emoji14]
Ikke jeg. Dattera. Som toåring. Tangled/to på rømmen [emoji14]

Ble LITT lei av den akkurat den dagen gitt.. Men når sykt barn sier 'en gang til!' sier man ikke nei.

2 min til ny oppdatering :)

Åh! Hurra for dustehjernen!
Varer det lenge sånne "anfall"?
Ja ikke sant [emoji14]

Kommer an på om Paralgin tar smerten eller ei. Ligger gjerne hele natta. Bedres når jeg reiser meg opp, men begrenset hvor lenge man orker å stå i strekk, hehe. Kommer ofte når jeg legger meg ned, så skal få hevet senga :)

Skjønner deg. Men syke barn bestemmer alt ! [emoji23] Og jeg ser den også på begge [emoji14]
Yep. Det gjør de. Jeg var verdens mest irriterende mamma og.
"lyst på vann? Sjokolade? Kjeks?... Neivel..
Lyyyst påååå brødskive? Neeei... "
Stakkars..
Hun har heldigvis ikke vært mye syk... Var den ene spysyken på flere år..

Ja ikke sant [emoji14]

Kommer an på om Paralgin tar smerten eller ei. Ligger gjerne hele natta. Bedres når jeg reiser meg opp, men begrenset hvor lenge man orker å stå i strekk, hehe. Kommer ofte når jeg legger meg ned, så skal få hevet senga :)
Isj. Funker det å sitte og..?
Da jeg var liten hadde jeg ei venninne som i blant måtte sitte og sove. Dog pga astma, ikke spinalvæske...

Yep. Det gjør de. Jeg var verdens mest irriterende mamma og.
"lyst på vann? Sjokolade? Kjeks?... Neivel..
Lyyyst påååå brødskive? Neeei... "
Stakkars..
Hun har heldigvis ikke vært mye syk... Var den ene spysyken på flere år..
Jeg også. Farris blanda med eplejuice er veeeldig godt for magen. Salt chips? Frukt? Skive?

Nei du får ikke melk gitt. ! [emoji23][emoji23]

Isj. Funker det å sitte og..?
Da jeg var liten hadde jeg ei venninne som i blant måtte sitte og sove. Dog pga astma, ikke spinalvæske...
Det fungerer nok om jeg hadde hatt en god stol å sitte i. Så kroppen kan slappe av selvom den sitter. Rart det der. Naturlig å ville legge seg ned ved ubehag, så at det blir verre er sært. Men skal det fortsette slik får vi kjøpe en stressless da. Sitter jo ofte i senga på natt, men da er jeg våken [emoji14]

Jeg også. Farris blanda med eplejuice er veeeldig godt for magen. Salt chips? Frukt? Skive?

Nei du får ikke melk gitt. ! [emoji23][emoji23]
Prøvde få i henne hva som helst. Farris med eplejuice ble testet. Og foring med døv cola. Og ritz kjeks gikk ned. (og opp igjen..).

Ikke gøy når man ikke kan gjøre noe, egentlig..

Haha.. Er jo teit. Men de lærer gjerne litt og. Så vet ikke helt hva jeg synes..
Kanskje bedre å bare sette språket på enkle serier på engelsk.
Jupp, YouTube er fin da, bedre med klare skiller mellom språk [emoji4]

Altså. Quota random nå. Men mi eldste hadde dilla på Little Einsteins. Om du ikke vet hva det er. Så youtube det. Og se verdensplagen i arbeid !
Omg, mener å huske noe om dem. Tør ikke youtube det, gitt.. Men synes jeg husker dem..

Er noen som er skikkelig ille.. Jeg TAKLER ikke sånne juniorprogrammer. Dør inni meg..

Har byttet 4 ganger. Endelig funnet en lege jeg håper er litt mer imøtekommende og ikke kaster meg ur etter 10 min.
Han virker veldig flink. Har legetime snart. Skal ta det opp med han da.
Gjør det for er ikke bra og fortsette sånn

Det fungerer nok om jeg hadde hatt en god stol å sitte i. Så kroppen kan slappe av selvom den sitter. Rart det der. Naturlig å ville legge seg ned ved ubehag, så at det blir verre er sært. Men skal det fortsette slik får vi kjøpe en stressless da. Sitter jo ofte i senga på natt, men da er jeg våken [emoji14]

Tenkte type, bygge opp ryggen med puter mot veggen bak senga eller noe.
Ikke behagelig i lengden, men bedre enn å stå...

Back
Topp