Oi. Her spammet jeg litt for 6 min siden, gitt! Må dere skravle, jenter [emoji33][emoji33]
Uææh, skummelt det der!?[emoji33][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi. Her spammet jeg litt for 6 min siden, gitt! Må dere skravle, jenter [emoji33][emoji33]
Ja, veldig.. Vet enkelte i nær krets som MÅ ha enkelte rutiner.. Er litt glad det ikke gjelder oss..Veldig greit når de ikke er så avhengig av rutiner. Er jo litt friere på mye da.
Definitivt.
Opprinnelig skulle han begynne ferien en uke tidligere. Men da skulle vi komme hjem tidligere
Minker jo.4442 innlegg igjen
Skummelt. Takketaler og velkomsttaler kan vi bare begynne å planlegge [emoji23]
Mange nok...Lurer på hvor mange som kun leser her inne [emoji22]
Var en stund jeg ikke fikk hvert det heller, men nå prøver jeg ihvertfall selvom vi tvilsomt greier det idag da
Det var en god idé. Den skal jeg bruke neste gang jeg må.vaske opp [emoji23]En kopp og ett innlegg annenhver? [emoji23]
Glemte å spørre mamma [emoji33]
4573 innlegg igjen nå
Hun hadde sikkert fått tilsnakk, og skylder på deg.Ja tåpelig. Så pågrunn av et menneske handler jeg minimalt der. Sist jeg skulle hente pakke og hun så det var meg, så gikk hun og hentet en annen. Alt jeg gjorde "mot" henne var at jeg fortalte sjefen at en av de ansatte (ikke kjønn eller noe) sa at pakken min ikke var der, når PostNord sa noe annet, og ga meg beskjed om at jeg måtte bare finne meg i å vente på hentemelding... Ellers har jeg vært ryddig og høflig i "klagen".
Og tilvenning i bhg for yngste samme ukeDet blir ikke alltid som man planlegger. Men med myk start på sfo går det seg vel til[emoji4]
UffdaJada gjorde det. Klarte å grine litt hos legen også huff haha
Lykke til!Få minste i seng. Tilbake om litt![]()
Så gøyPakke fra ikea venter på posten. Hurra!
Sover mye for tiden egentlig...
Ah ! Tror jeg på. Sjalu [emoji33][emoji7]
Haha ble hjemmelaget fiskegratengHåper du har funnet ut av det før nå![]()
Vi får bare se hvordan det går!Vet. Men at man prøver er godt nok. Noe mer kan man ikke gjøre altså![]()