Det har jeg skjønt! HeheHer kan du få svar på det meste. Og det mest utrolige [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg skjønt! HeheHer kan du få svar på det meste. Og det mest utrolige [emoji23]
Det er jaggu godt gjort [emoji23]Prøver få være først i køen. Da er det minst kø. Men sist var hu søren forsinka med 20 min alikevel jeg var nr 1 [emoji23]
Hatt en fin dag? [emoji1]God kveld![]()
Må jo gjøre vårt.. Men ser ikke ut til at det går i dag...Så flinke dere er altså[emoji1][emoji122]
Syns det [emoji23]Det er jaggu godt gjort [emoji23]
Ja, det er en genial forum appTapatalk? Er det en app?
6347 innlegg igjen da.... Joda. Så det så *bitenegler*
Hurra ! Snart da. Må uka gå fort for din del da
Definitivt.Det kan nok være en fordel da ja[emoji28]
Syns bare det er så utrolig koselig at han nå faktisk kan fortelle hva han har gjort og har likt
Snart avgårde. Eldste var gjennomvåt og skal sove borte. Lurta da på om jeg kunne komme med tingene hennes. Så får vel være grei mor og gjøre det senere da [emoji14]
Hatt en bra dag så langt?tusen takk[emoji173]️
Usj nei det gjør det nok ikkeBekkenet mitt liker ikke kjøpesentre
Bedre og bedre ja!Oppvarming i dag blir det nok. Satser på bedre og bedre![]()
Bare 4 timer kjøretid igjen![]()
Var fryktelig fristende å si ta sykkelen. Men ja [emoji14] Var skikkelig pissevær. Skal hjelpe da [emoji7]Mamma stiller alltid opp[emoji173]️
I dag:
Meg: I dag har mamma startet et nytt og bedre liv, uten godteri!
6-åringen? Nytt og BEDRE liv uten godteri?! VERRE liv, mener du vel...
![]()
Jaaa. Da er det jo håp for målet [emoji23]God kveld900 innlegg ulest. Gidder jeg å ta igjen det da? [emoji14]
Hadde jeg bare fått gjort det jeg skulle (spise sushi og handle litt på obs) hadde det gått bra. Men jeg tok med meg bror med fam, og de hadde litt flere ærend [emoji28]Usj nei det gjør det nok ikke
Ikke godt å gå der for noen egentlig