>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji8][emoji8]Takk skatt[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji8][emoji8]Takk skatt[emoji173]️
Prøver få være først i køen. Da er det minst kø. Men sist var hu søren forsinka med 20 min alikevel jeg var nr 1 [emoji23]Hehe sant det
Ja. Men har verken hørt eller lest noe om det da.Tenker bare automatisk at det må komme mer [emoji6]
Ja jeg tørte ikke å si noe før jeg var i uke 34 tror jeg. Var uregistrert leser til jeg var i uke 20 [emoji14]Tusen takk!Hehe! Jeg skal igang med prøving på nr 1 om ikke lenge, og allerede før prøveperioden er skikkelig i gang sitter man jo med masse spørsmål og bekymringer [emoji14] huff [emoji14] Så tror nok at jeg kommer til å bruke BV mye fremover! Er jo så masse man lurer på når man skal prøve på å bli mamma for første gang
Skummelt og spennende på samme tid!
Veldig. Kjennes godt de gangene han dytter seg nedover for å si det sånn...Klargjort seg han da ja.
Ble det søvn på deg?Takktakk. Straks slutt episoden nå. Herlig![]()
Aha! Da måtte du da være heldigI første omgang skole . Flytta hit i 07 pga studier og året jeg ble ferdig traff jeg drømmeprinsen![]()
Hehe, skal nok innrømme at jeg var inne her en stund før jeg registrerte meg jeg ogsåJa jeg tørte ikke å si noe før jeg var i uke 34 tror jeg. Var uregistrert leser til jeg var i uke 20 [emoji14]
Her ble første mann igjen om IVF![]()
Ja jeg hadde det helt fantastisk [emoji16] og ble jo møtt av to smilende barn når jeg våknet [emoji16]Lykke til med vaksinen da![]()
Så bra å høre det gikk braSånt liker vi å høre
Sovet godt du også?
Tror jeg på [emoji33] Syns å huske det skjedde litt når jeg var butikk. Så falt jo nesten sammen daVeldig. Kjennes godt de gangene han dytter seg nedover for å si det sånn...
Jooo... Rundt rett før 4 [emoji33]Ble det søvn på deg?
Det er vist Fortsatt usikker, måtte sjekkeJa. Men har verken hørt eller lest noe om det da.
Forstår du hadde det fantastisk da ja. Ingenting som slår detJa jeg hadde det helt fantastisk [emoji16] og ble jo møtt av to smilende barn når jeg våknet [emoji16]
Satser på at det går bra med vaksinen [emoji4]
Bra du sjekka. Vurderte det selv nå [emoji23][emoji23]Det er vist Fortsatt usikker, måtte sjekke
Jepp [emoji106][emoji106]Best å skravle på fra 23 en dag til 01 døgnet etter da, så er vi sikra [emoji14]
Uff, ja. Men, heldigvis langt nok til at baby klarer seg godt om den kommer! Var vekstestimatet større eller mindre enn normalen..?Det er slitsomt, ja! Går å forbereder meg på å få beskjed om svangerskapsforgiftning på hver kontroll, stresser litt ved hver minste antydning til magesmerter eller hodepine. Svigermor kommenterte på det hovne ansiktet mitt... "fødeansikt" [emoji28][emoji85] bare håper at hun kan holde seg der hun er i 2-3 uker til!
Ja en gutt på 1.7 årHehe, skal nok innrømme at jeg var inne her en stund før jeg registrerte meg jeg ogsåMen fant ut at det var enklere å holde styr på forum osv når man har bruker, sååå [emoji14]
Aha! Har du ett barn?![]()
Jupp [emoji16]Forstår du hadde det fantastisk da ja. Ingenting som slår detHurra!
Skrev bare one year og der kom det søke alternativ one year Gilmore girls season 2 [emoji23][emoji23][emoji23] og Netflix har vist hintet noe men som sagt usikkertBra du sjekka. Vurderte det selv nå [emoji23][emoji23]
Den forstår jeg. Her bor vi langt unna svigers, så får neppe deeet forholdet der uansett... [emoji14]Skjønner jeg godt!Jeg bor ikke så nærme familien, men føler meg jo "hjemme" de gangene jeg er der [emoji14] Føler det er litt "værre" hos svigers. Tross at jeg og samboeren har vært sammen i maaange år, føler jeg ikke for å ta meg like mye til rette hos de
Men men
![]()