Skravletråd JULI ❤

Tusen takk! :) Hehe! Jeg skal igang med prøving på nr 1 om ikke lenge, og allerede før prøveperioden er skikkelig i gang sitter man jo med masse spørsmål og bekymringer [emoji14] huff [emoji14] Så tror nok at jeg kommer til å bruke BV mye fremover! Er jo så masse man lurer på når man skal prøve på å bli mamma for første gang :) Skummelt og spennende på samme tid!
Ja jeg tørte ikke å si noe før jeg var i uke 34 tror jeg. Var uregistrert leser til jeg var i uke 20 [emoji14]

Her ble første mann igjen om IVF:p

Ja jeg tørte ikke å si noe før jeg var i uke 34 tror jeg. Var uregistrert leser til jeg var i uke 20 [emoji14]

Her ble første mann igjen om IVF:p
Hehe, skal nok innrømme at jeg var inne her en stund før jeg registrerte meg jeg også ;) Men fant ut at det var enklere å holde styr på forum osv når man har bruker, sååå :p

Aha! Har du ett barn? :)

Lykke til med vaksinen da :)

Så bra å høre det gikk bra :D Sånt liker vi å høre :D Sovet godt du også?
Ja jeg hadde det helt fantastisk [emoji16] og ble jo møtt av to smilende barn når jeg våknet [emoji16]

Satser på at det går bra med vaksinen [emoji4]

Ja jeg hadde det helt fantastisk [emoji16] og ble jo møtt av to smilende barn når jeg våknet [emoji16]

Satser på at det går bra med vaksinen [emoji4]
Forstår du hadde det fantastisk da ja. Ingenting som slår det :D Hurra!

Det er slitsomt, ja! Går å forbereder meg på å få beskjed om svangerskapsforgiftning på hver kontroll, stresser litt ved hver minste antydning til magesmerter eller hodepine. Svigermor kommenterte på det hovne ansiktet mitt... "fødeansikt" [emoji28][emoji85] bare håper at hun kan holde seg der hun er i 2-3 uker til!
Uff, ja. Men, heldigvis langt nok til at baby klarer seg godt om den kommer! Var vekstestimatet større eller mindre enn normalen..?

Hehe, skal nok innrømme at jeg var inne her en stund før jeg registrerte meg jeg også ;) Men fant ut at det var enklere å holde styr på forum osv når man har bruker, sååå [emoji14]

Aha! Har du ett barn? :)
Ja en gutt på 1.7 år:p og en spire på 34 uker:p

Bra du sjekka. Vurderte det selv nå [emoji23][emoji23]
Skrev bare one year og der kom det søke alternativ one year Gilmore girls season 2 [emoji23][emoji23][emoji23] og Netflix har vist hintet noe men som sagt usikkert

Skjønner jeg godt! :) Jeg bor ikke så nærme familien, men føler meg jo "hjemme" de gangene jeg er der [emoji14] Føler det er litt "værre" hos svigers. Tross at jeg og samboeren har vært sammen i maaange år, føler jeg ikke for å ta meg like mye til rette hos de ;) Men men :p
Den forstår jeg. Her bor vi langt unna svigers, så får neppe deeet forholdet der uansett... [emoji14]

Back
Topp