Skravletråd JULI ❤

Red velvet kake var godt men du blir grisrød i munnen. Så kaka passer ypperlig tik Halloween kake [emoji14] eller vampyr fest for de små [emoji14]
Og derfor tør jeg ikke lage den selv [emoji54]

Men de jeg spiste i Egypt var ikke sånn da så får vente til jeg skal dit igjen [emoji173]️

Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
Har dere planer om 2 uker da?

Huff, det hørtes lite koselig ut! :p Var det kjærligheten som lurte deg til Bergen da eller? Eller var det kanskje skole eller jobb? :)
I første omgang skole . Flytta hit i 07 pga studier og året jeg ble ferdig traff jeg drømmeprinsen ;)

Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
Samme her. Nå er det to uker uten mann også tar han kun to uker. For han sa seg villig til ei uke ekstra på jobb gitt.

Så koselig at eldste leser for mellomste da [emoji170]

Så flinke dere er til å skravle da [emoji4]

Gikk kjempe bra med ungene inatt og de var så søte idag tidlig [emoji7]

Idag skal lillegutt få mmr vaksinen da

Noe trøtt må jeg innrømme. Å legge seg rett før 4 var ikke sjakktrekk [emoji23] Men ungene vekka meg ikke før nå. Så helt greit.

Få i meg noe mat så våkner jeg nok til litt.

Du da? [emoji1]

Så flinke dere er til å skravle da [emoji4]

Gikk kjempe bra med ungene inatt og de var så søte idag tidlig [emoji7]

Idag skal lillegutt få mmr vaksinen da
Lykke til med vaksinen da :)

Så bra å høre det gikk bra :D Sånt liker vi å høre :D Sovet godt du også?

Back
Topp