Skravletråd JULI ❤

Digger det [emoji14]
Ikke heeelt sånn hos pappa, men.. Kan gjøre det samme der.
Men skjønt at ikke alle har det sånn med familien..
Skjønner jeg godt! :) Jeg bor ikke så nærme familien, men føler meg jo "hjemme" de gangene jeg er der :p Føler det er litt "værre" hos svigers. Tross at jeg og samboeren har vært sammen i maaange år, føler jeg ikke for å ta meg like mye til rette hos de ;) Men men :p

Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie

Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
Så flink eldste er da :) hva leser de?

Slike ting kan jo ikke du forutse![emoji4]
Dette kommer nok ikke til å ødelegge den fine opplevelsen hun har hatt!
Go klem til deg[emoji173]️
Tror egentlig det jeg heller.
Vi (mannen og jeg) åpnet en flaske vin med skrukork i går kveld som vi ikke drakk opp siden vi skulle tidlig i seng.
Var innom hotellet for å si hadet før vi kjørte og da fikk hun resten til å ha i kveld
Slike ting kan jo ikke du forutse![emoji4]
Dette kommer nok ikke til å ødelegge den fine opplevelsen hun har hatt!
Go klem til deg[emoji173]️

Så flink eldste er da :) hva leser de?
Karsten og Petra.

Hun ivrer veldig for å lære å lese selv og er helt på grensen, hun klarer mange ord faktisk. Førsteklassing over ferien, så tenker jeg koden er knekket.

Karsten og Petra.

Hun ivrer veldig for å lære å lese selv og er helt på grensen, hun klarer mange ord faktisk. Førsteklassing over ferien, så tenker jeg koden er knekket.
Spennende tider da :D

Back
Topp