Skjønner jeg godt!Digger det [emoji14]
Ikke heeelt sånn hos pappa, men.. Kan gjøre det samme der.
Men skjønt at ikke alle har det sånn med familien..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt!Digger det [emoji14]
Ikke heeelt sånn hos pappa, men.. Kan gjøre det samme der.
Men skjønt at ikke alle har det sånn med familien..
Hva skjer hos deg i dag?God morgen![]()
Haha. Håper du finner en god en daGod morgen, ja ny dag ny uke ny muligheter å finne en sittestilling som er behagelig...* er tung* [emoji14]
Sant detJeg tar også utgangspunkt i at det nok ikke er meg, men spennende å se om der er noen jeg "kjenner"![]()
Håper det ikke er no alvorligVentetid på legekontoret... [emoji42]
Så flink eldste er daNå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
Det er jo alltid like gøy [emoji14]Ventetid på legekontoret... [emoji42]
På vei .... Men er helt utslitt etter morgenstellet til L [emoji14] så glad det er 1 mnd og 12 dager til terminen [emoji14]Haha. Håper du finner en god en da![]()
Han har kost seg enormt i likhet med de andre barna [emoji4]Åhh god han er. Kost seg på ferie iallefall han ja![]()
Tror egentlig det jeg heller.Slike ting kan jo ikke du forutse![emoji4]
Dette kommer nok ikke til å ødelegge den fine opplevelsen hun har hatt!
Go klem til deg[emoji173]️
Slike ting kan jo ikke du forutse![emoji4]
Dette kommer nok ikke til å ødelegge den fine opplevelsen hun har hatt!
Go klem til deg[emoji173]️
Ikke så ille lenge igjen daPå vei .... Men er helt utslitt etter morgenstellet til L [emoji14] så glad det er 1 mnd og 12 dager til terminen [emoji14]
Karsten og Petra.Så flink eldste er dahva leser de?
Digg detAha! Så veldig fristende ut![]()
Høres bra utHan har kost seg enormt i likhet med de andre barna [emoji4]
Spennende tider daKarsten og Petra.
Hun ivrer veldig for å lære å lese selv og er helt på grensen, hun klarer mange ord faktisk. Førsteklassing over ferien, så tenker jeg koden er knekket.
Ikke mye tar igjen etter en aktiv helg. ( slapper av mens lillemann sover )Hva skjer hos deg i dag?![]()