>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgenGod morgen ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen ja![]()
Huff, det hørtes lite koselig ut!Hehe santmen i dag er det opphold . Var verre i går da regnet vi nesten vekk
![]()
Hahaha sånt liker vi*RonjaR lar seg lett lokke*[emoji23]
Og derfor tør jeg ikke lage den selv [emoji54]Red velvet kake var godt men du blir grisrød i munnen. Så kaka passer ypperlig tik Halloween kake [emoji14] eller vampyr fest for de små [emoji14]
Står tilGod morgen![]()
Absolutt jaDeilig å kunne gjøre som man vil noen ganger[emoji1]
Hahaha aldri smakt detRed velvet kake var godt men du blir grisrød i munnen. Så kaka passer ypperlig tik Halloween kake [emoji14] eller vampyr fest for de små [emoji14]
Har dere planer om 2 uker da?Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
I første omgang skole . Flytta hit i 07 pga studier og året jeg ble ferdig traff jeg drømmeprinsenHuff, det hørtes lite koselig ut!Var det kjærligheten som lurte deg til Bergen da eller? Eller var det kanskje skole eller jobb?
![]()
Samme her. Nå er det to uker uten mann også tar han kun to uker. For han sa seg villig til ei uke ekstra på jobb gitt.Nå innleder jeg og ungene to uker ferie mens mannen enda jobber. For øyeblikket leser eldste for mellomste og jeg tar meg av yngste.... som jeg akkurat oppdaget trenger ny bleie
Rå kjedelig gitt ! Minner meg om jeg skulle også vært der. Bare for blodprøver og b12 sprøyte da gitt [emoji23]Ventetid på legekontoret... [emoji42]
Lykke til !Usj hos legen
Det vanlige føler jeg. Får jo sjokk de gangene man kommer inn til vanlig tid [emoji23]Forsinkelser. . Usj
Takk skattLykke til !
Ikke sant? Tenkte jeg også. Så ble jo bare sur jeg gitt... Hater når de gjør sånt !Men det MÅ det! Kan ikke si noe sånt også får vi ikke se mer [emoji54]
Hehe sant detDet vanlige føler jeg. Får jo sjokk de gangene man kommer inn til vanlig tid [emoji23]
Noe trøtt må jeg innrømme. Å legge seg rett før 4 var ikke sjakktrekk [emoji23] Men ungene vekka meg ikke før nå. Så helt greit.Står til?
Tenker bare automatisk at det må komme mer [emoji6]Ikke sant? Tenkte jeg også. Så ble jo bare sur jeg gitt... Hater når de gjør sånt !
Lykke til med vaksinen daSå flinke dere er til å skravle da [emoji4]
Gikk kjempe bra med ungene inatt og de var så søte idag tidlig [emoji7]
Idag skal lillegutt få mmr vaksinen da