Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Si han får bli tregere.Joda, han gjorde det [emoji14] Gikk bare veldig fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si han får bli tregere.Joda, han gjorde det [emoji14] Gikk bare veldig fort!
Men er jo fasinerendeDet forstår jeg. Det må være veldig ubehagelig når man ikke trives med detSvigermor synes det er skummelt, så hun går i et rom hun ikke ser.
Vet. Men at man prøver er godt nok. Noe mer kan man ikke gjøre altsåHehe.. Tviler på det går. Vi er rett og slett ikke mange nok, som har tid,for tiden. Ferie. Osv.
Det er nok en del. Ikke alltid man vet hva man skal skrive.Lurer på hvor mange som kun leser her inne [emoji22]
KjedeligJa. Jeg sa ifra til de etter å ha snakket med PostNord. Sjefen ble glad for beskjed, men den ene ansatte er pottesur hver gang jeg handler nå... Liten lokal butikk.
Det er fornuftig det å slå av slikt. Vi mistet tvn for 2 uker siden. Heldigvis forsikret. Mamma og de sliter med nedslag og må bytte saker og ting ofte..Men er jo fasinerendeMen holder meg innendørs og slår av elektriske saker.
Lynet har tatt nettrouteren vår tre ganger på et år... Veldig morro å ringe å be om ny router for tredje gang....
Ja jeg får kile lille litt.Si han får bli tregere.
Lykke til!Få minste i seng. Tilbake om litt![]()
Nei. Men finnes lekeforumet [emoji14]Det er nok en del. Ikke alltid man vet hva man skal skrive.
Det gjør dem.Så lenge ungene syns det er greit er det fantastisk å se hvordan naturkreftene tar tak
Jeg er i gangTa ti innlegg hver. Om 100 tar 10,er vi på 1000 opp.
Håper du har funnet ut av det før nåIkke fått laget meny. Lurer på hva vi skal ha til middag i dag
Her ble det rester. Så pasta og pølserHer blir det antagelig... Fiskepinner. Spennende gitt.
Haha takk.Lykke til!
Hva handler dette om?? Høres jo helt sprøtt ut??Ja tåpelig. Så pågrunn av et menneske handler jeg minimalt der. Sist jeg skulle hente pakke og hun så det var meg, så gikk hun og hentet en annen. Alt jeg gjorde "mot" henne var at jeg fortalte sjefen at en av de ansatte (ikke kjønn eller noe) sa at pakken min ikke var der, når PostNord sa noe annet, og ga meg beskjed om at jeg måtte bare finne meg i å vente på hentemelding... Ellers har jeg vært ryddig og høflig i "klagen".
Hahaha. Du er god som holder deg [emoji14]
Mer eller mindre aldri.Gjør han aldri det?[emoji4]
Tviler litt på det jaTviler på at vi klarer å mobilisere nok folk før uka er omme[emoji849]