Usj ja. Er da jommen dyrt nok !
Mat og drikke er skremmende dyrt[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj ja. Er da jommen dyrt nok !
Sykt. Æ appen er grei som lar meg se hvor mye jeg bruker gitt [emoji23] Helt horribelt til tider [emoji33]Mat og drikke er skremmende dyrt[emoji13]
Jo. Men gikk så tidlig jeg [emoji23][emoji56][emoji22]
Veldig. Satser på mer søvn i morgen da![]()
Alt bra herlunsjtid på jobb
![]()
Hei!![]()
Nettopp lært vesla scrabble (hun ble superengasjert! Men som meg ble hun drittlei når vi begynte gå tom for plass og gode bokstaver [emoji23]), og nå skal vi se Hærri Påtter 3
Ja, har også fått beskjed fra sykehuset at vi skal være glad for at jeg har gått så langt og vi tar ei uke av gangen nå framover.. [emoji28]
Legge en lapp i postkassa da ja ! [emoji23][emoji23] Hater konfrontasjonerHåpe på det![emoji2] hvis ikke får du klage!
Tok en liten ettermiddagslur jeg.. [emoji85]
Jau. Desperantene var skumle dog [emoji14]Hehe[emoji12] håper dere koste dere med film!
Regnet med det. Godt vsr det også.Mmm, det er mer Ronja-mat ja![emoji1]
Koselig med litt alenetid da [emoji14]Alle sover. Utenom megHurra. Litt Criminal minds før sovetid.
Blir helt sliten av sola
[emoji274][emoji274]
Jeg sitter. Men burde ikke. Er svett. Varmt. Burde åpnet noe. Da kommer det inn veps. Men mannen er kommet fra treningDa var det endelig min tur til å sette meg ned![]()
Hørtes herlig utLekt ute med frøkna store deler av dagen, tok middagen som piknikk ute,kjøpte soft is i sola,i parken og shoppa litt![]()
Mye detRett i overkant av 300[emoji2]