Godt er detOh yes[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt er detOh yes[emoji1]
Det gjorde du nokTenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Sikkert ikkeJaaa, men da kan dere ikke ha gjort annet enn å skravle den dagen [emoji23]
KyllingvingerHva spiste du?
Blir alene i kveld jeg [emoji23]
Fikk sendt furtegubbe på hytta [emoji106] og dattera skulle sove med tante i natt, før de drar igjen i morgen. [emoji14]
Blir bare meg og bikkjene altså..!
[emoji23][emoji23] jeg også.
Bare penisvekter evnt
Ah. Neppe helt min stil da[emoji28]Den er basert på bøkene om Anne fra Bjørkely. Drama regner jeg med den regnes som. Laaaange episoder da, jeg er på den første enda![]()
Skravla en del i går da [emoji28][emoji28]Tenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Ja [emoji14] Men har jo barn [emoji23] Er aldri ferdig på jobb da vel [emoji23]
Jeg begynner personlig på jobb etter 18 mnd hjemme.Mhm er det
Fælt med sjokolademilkshake etter å ha løpt etter de to trolla mine som sykla helst fra meg [emoji23]![]()
Mm5 uker før du også?
Jeg er så trøøøøtt. Fint jeg tok med middagsrester hjem etter jobben da. Fikk surstek der. Bare kjøpt inn nye grønnsaker og slikt![]()
Gubben på hytta. [emoji14]Nå husker jeg ikke hva vi snakket om... [emoji23]
Får seOm han ikke er blidere sender su han bare til hytta igjen på torsdag mes forbud mot å komme hjem før søndag [emoji16][emoji23][emoji23]
Jepp! Blir ikke tid til like mye i dag da, men satser på jeg ikke ramler ned igjen [emoji28]Skravla en del i går da [emoji28][emoji28]
Gladpizza!Herlig pizza [emoji16]
Var sikkert godtDro med kengubarnet å kjøpte softis