Men noe å jakte på likevel [emoji6]Var ikke snakk om mange innlegg da[emoji23] 20 eller no.... har ihvertfall tatt henne igjen nå[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men noe å jakte på likevel [emoji6]Var ikke snakk om mange innlegg da[emoji23] 20 eller no.... har ihvertfall tatt henne igjen nå[emoji23]
Nei da går det sakte...Haha, hadde det vært folk her så![emoji23] jeg må jo rundt å lete etter ting å svare på......går ikke fort da[emoji849]
Ja var jo det som var planen [emoji20]Hallooooo??[emoji38][emoji38]
Trodde det skulle være litt liv her idag?!?![emoji23]
Fint vær i Oslo-området, kan være noen prioriterer å være ute. Vi er ferdige med tur og skal straks montere sprinkelseng [emoji4]Ja var jo det som var planen [emoji20]
Sånt skjer...
Guttungen..."mamma kan vi på butikken kjøpe godis. Jeg har jo ferie ikke sant![]()
Haha nei det tror ikke jeg heller gittDenne er veldig aktiv ja. Og uansett hva Tamara sier, vi slår ikke denne i juli altså. Eller august.
Nei men godt å få litt konkurranse da [emoji14]Liker ikke å falle nedover hun
Sunt med noe konkurranse [emoji56]Men noe å jakte på likevel [emoji6]
Haha [emoji23] ja, var det men forskjell på stå opp og våkne til liv på forum [emoji23]På tide å stå opp[emoji23]
Kos dere!Nei. Kommet hjem nå. Barbere bein. Ble sol! Ta barna med på sykkeltur og milkshake mens det er værSes senere
![]()
Jupp, trur det er lurt[emoji6][emoji6]Det tyder på at vi bør skravle litt over midtnatt i dag også...
Det var tidlig opp ja, men da hjelper det å ha sovi godt de timene man får[emoji6]Godt men liteopp 6
Jeg minte deg på deg for mange dager siden ! Sa at det var tilbud på rema med max for 99 kr for 8pakning og 99 kr for 4pakning med store melkesjokoladeplater jo [emoji14] Jeg tok en av hver allerede da jo [emoji14]
Blir altfor mye. Bedre å leve i nuet [emoji14]
Lov å prøve seg [emoji6][emoji6]Guttungen..."mamma kan vi på butikken kjøpe godis. Jeg har jo ferie ikke sant![]()
Du får se en skrekkfilm eller noe annet. Se om det blir erstatta av zombier eller no sånt [emoji14]