Tenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unger og svigerfar som masa [emoji23]Hva skjedde?
Joda. Men litt drøyt da [emoji14]Ja, noen ganger hadde nok det vært lurt, men noen ganger kanskje lettere og billigere å bestille hotellrom noen timer [emoji6]
Det har viSå gøy[emoji1] håper dere koset dere!
Ja.Så masse å velge mellom [emoji16][emoji16][emoji54][emoji54][emoji7][emoji16]
Sa jo det [emoji14]Tenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Noen ganger skulle man trengt det ja [emoji23]Jeg trenger ja. Men de i hus syns visst ikke det. Og akkurat nå skulle jeg hatt en leilighet og rømt inn i [emoji13][emoji42][emoji42]
Nå husker jeg ikke hva vi snakket om... [emoji23]Ja, dette var en lur idé av meg gitt!![]()
Om han ikke er blidere sender su han bare til hytta igjen på torsdag mes forbud mot å komme hjem før søndag [emoji16][emoji23][emoji23]Kommer hjem i morra![]()
Forhåpentligvis mye blidere [emoji14]
Jaaa, men da kan dere ikke ha gjort annet enn å skravle den dagen [emoji23]Jeg og Kengu har klart over 900![emoji23]
Jepp [emoji16]deilig det [emoji4]Haha. Plutselig var sola her ja [emoji274]
Jeg vet [emoji85] men ble overraska uansett! Så etter navnet mitt der jeg var i går og ble først litt redd for at jeg hadde falt nedover [emoji85]Sa jo det [emoji14]
Kos deg med besøk [emoji4]Får visst besøk i kveld så da spørs det hvor aktiv jeg blirsnart legge frøkna
Hva spiste du?Middag spist
Bra jobbet [emoji16]184 innlegget mitt i dag da
Herlig pizza [emoji16]Jepp. Helt ok. Dessuten, pizzaen smilte godt til meg.
![]()
Du er i siget184 innlegget mitt i dag da
Satt og gjespet i sted jeg og. Måtte en tur ut i hagen for å våkne [emoji23]Kjenner meg ikke like ivrig i dag da. Er så trøtt. Fy altså. Men går seg sikkert til![]()
Det tror jegYep. Heeelt fint det.