♡ Skravletråd JUNI ♡

Jepp. Helt ok. Dessuten, pizzaen smilte godt til meg.

6a5db8b88a20209a191a099a390cb18c.jpg
Ikke værst når pizzaen smiler til deg [emoji16] må jo være et godt tegn[emoji16][emoji16]

Faktisk ja.

Nå hadde de leveringsvansker med lange så vi fikk torsk. Sprøstekt torsk er det eneste av fisk jeg setter pris på. Nå var ikke dette sprøstekt. Men det var stekt torsk og alt i alt spiselig og ganske godt. Eldstemann likte den, mellomste ikke noe særlig men hun spiser alltid lite middag. Yngste spiste ikke, men hadde hun fått velge hadde hun vært fullammet, fast føde er ikke hennes greie... Jeg mener det er den beste fiskemiddagen jeg har fått i matkasse. Mye fordi de andre jeg husket er laks og det liker jeg ikke.

Men totalt sett er menyen denne uken ganske bra altså.
Like greit dere fikk kassen siden det var mye godt da kanskje :) liker laks selv,men blir fort lei

Man kan få en kasse med "alt du trenger til en grillmiddag", i tillegg inneholder i alle fall ukens meny (tror den jevnt over gjør det på sommeren i alle fall) tips til hvordan man kan grille dagens råvarer.

Alle disse. Grill. Pizza. Taco. Frukt, Frokost&matpakke. De er tillegskasser man kan bestille i tillegg til en 3 eller 5 dagens middag som også kan velges mellom ulike menyer.
Så masse å velge mellom [emoji16][emoji16][emoji54][emoji54][emoji7][emoji16]

Back
Topp