Rugerpåape2
Elsker forumet
Oh yes[emoji1]Går nedovdr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes[emoji1]Går nedovdr
Ikke så dumt det. Det utfordrende her er jo yngstemor...Så greitMine to løp opp nå. Helt greit kjente jeg
Det er jo bra[emoji4] flink du er[emoji3]184 innlegget mitt i dag da
Da kommer høsten og innetidenDu sier noe der. Jaja. September blir sikkert aktiv da![]()
Ikke værst når pizzaen smiler til deg [emoji16] må jo være et godt tegn[emoji16][emoji16]Jepp. Helt ok. Dessuten, pizzaen smilte godt til meg.
![]()
Høres digg ut[emoji16]Pizza og brus. Og serier. Her blir jeg sittende i kveld
Kommer hjem i morraJaja, da kan han jo bli noen dager da[emoji16][emoji16]
Sjanger?Har starta på Anne with an E på Netflix. Jeg liker den så langt [emoji108]
Tenkte jeg og [emoji23]Ikke værst når pizzaen smiler til deg [emoji16] må jo være et godt tegn[emoji16][emoji16]
Heeelt ok..!Høres digg ut[emoji16]
Like greit dere fikk kassen siden det var mye godt da kanskjeFaktisk ja.
Nå hadde de leveringsvansker med lange så vi fikk torsk. Sprøstekt torsk er det eneste av fisk jeg setter pris på. Nå var ikke dette sprøstekt. Men det var stekt torsk og alt i alt spiselig og ganske godt. Eldstemann likte den, mellomste ikke noe særlig men hun spiser alltid lite middag. Yngste spiste ikke, men hadde hun fått velge hadde hun vært fullammet, fast føde er ikke hennes greie... Jeg mener det er den beste fiskemiddagen jeg har fått i matkasse. Mye fordi de andre jeg husket er laks og det liker jeg ikke.
Men totalt sett er menyen denne uken ganske bra altså.
Trodde vi hadde skrevet mer nemlig [emoji13]
Men noe å jakte på likevel [emoji6]
Ja var jo det som var planen [emoji20]
Nei. Kommet hjem nå. Barbere bein. Ble sol! Ta barna med på sykkeltur og milkshake mens det er værSes senere
![]()
Haha [emoji23] ja, var det men forskjell på stå opp og våkne til liv på forum [emoji23]
Den er basert på bøkene om Anne fra Bjørkely. Drama regner jeg med den regnes som. Laaaange episoder da, jeg er på den første endaSjanger?
Ja. Kassen i seg selv ikke dum, men dum uke pga mannen og jobbLike greit dere fikk kassen siden det var mye godt da kanskjeliker laks selv,men blir fort lei
Så masse å velge mellom [emoji16][emoji16][emoji54][emoji54][emoji7][emoji16]Man kan få en kasse med "alt du trenger til en grillmiddag", i tillegg inneholder i alle fall ukens meny (tror den jevnt over gjør det på sommeren i alle fall) tips til hvordan man kan grille dagens råvarer.
Alle disse. Grill. Pizza. Taco. Frukt, Frokost&matpakke. De er tillegskasser man kan bestille i tillegg til en 3 eller 5 dagens middag som også kan velges mellom ulike menyer.
5 uker før du også?Jeg er så frysepinn til vanlig! [emoji14]
Med første hadde jeg termin i starten av januar (hun kom sist i november).