♡ Skravletråd JUNI ♡

Nærmer seg kraftig da. Men er vel gjerne synlig med sommerferie mtp at det gjerne er mindre barn/voksne på avd/sfo også. Så nedtelling for fullt da :)
Skolen er jo slutt, så ferie er det på en måte...

Hihi ja. Vi forhandlet oss frem til smoothie så helt greit. Og de får nok en is senere . Blir varmere og varmere her.
Mine er jo ikke hjemme i dag men jeg har lovet enten sjokopålegg eller sjokomelk til frokost i morgen om de ikke maser mer før den tid ;-)

Da skal eldste være hjemme også

Skremmende nok. Altså... 17 000 sist mnd var en ganske aktiv mnd altså [emoji14] Denne er jo syk
Denne er veldig aktiv ja. Og uansett hva Tamara sier, vi slår ikke denne i juli altså. Eller august.

Heh! Godt du gjør noe. Jeg har.. Smurt meg brød. [emoji14]
Tid for lunsj her.

Vi prøvde å sove inne men hun sov ikke, så vi gikk tur. Raiden sto vi over, level 4 raid alene går ikke. Men klekket et egg og gikk noen km på det neste, lillemor sov og jeg fikk bevege meg. 9500 skritt så langt i dag, de aller fleste er nok på turen.

Ammekos med lille nå så skal jeg spise lunsj. Vaskemaskinen er ferdig så det skal i trommel og nytt på vask derved vokser klesbrettehaugen min til ikveld veldig.

Jeg skal prøve å få ryddet innerste gangen før det er tid for å hente i bhg så får vi se på det med badet... Dagene går fort med mat og soving og kos og lek

Særlig når jeg leverer sånn 9.30 og henter igjen rundt 15. Men kanskje jeg kan få gjort noe etter at de store er kommet hjem. Spørs litt på når mannen kommer og middag og sånn.

Blir en tur på føden for å sjekke at alt står bra til i magen på meg.. vært litt lite liv siden i går ettermiddag.. så dere får skravle litt for meg også, og krysse fingrene for at 2 timer i bil gjør susen for å få bevegelsene tilbake til normalen på baby [emoji4]
Greit å ta en sjekk da ja [emoji4]

Back
Topp