>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Betyr det at jeg og Ronja kan ta deg igjen også da? [emoji23]Får visst besøk i kveld så da spørs det hvor aktiv jeg blirsnart legge frøkna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Betyr det at jeg og Ronja kan ta deg igjen også da? [emoji23]Får visst besøk i kveld så da spørs det hvor aktiv jeg blirsnart legge frøkna
Lurt detHehhe, åja, er nok ikke lett å lure de[emoji6][emoji6] men jeg pleier å ha litt grønnsaker pg masse frukt[emoji16][emoji16]
Hva ble detMiddag spist
Jepp. Helt ok. Dessuten, pizzaen smilte godt til meg.Hørtes nydelig ut
Lite sol her for tiden gitt, og jeg holder meg mest hjemme for tiden.Hahaha såpass [emoji14]
Kos med besøk da!Får visst besøk i kveld så da spørs det hvor aktiv jeg blirsnart legge frøkna
Yep. Heeelt fint det.Høres helt ok ut
Godt jobbet184 innlegget mitt i dag da
Nammm... Hva ble det?Middag spist
Hahaha da MÅ det bli bra altså !Jepp. Helt ok. Dessuten, pizzaen smilte godt til meg.
![]()
Like greit. Åssen er du på sommer og gravid da? Varm av deg gjerne?Lite sol her for tiden gitt, og jeg holder meg mest hjemme for tiden.
Kjenner meg ikke like ivrig i dag da. Er så trøtt. Fy altså. Men går seg sikkert tilGodt jobbet
Yep!Hahaha da MÅ det bli bra altså !
Var veldig varm de dagene det var varmt her.. Sist var jeg bare halvveis i svangerskapet under sommeren, og ellers er jeg ikke særlig varm av meg..Like greit. Åssen er du på sommer og gravid da? Varm av deg gjerne?
Får se utover kvelden hvordan det blir. Ble ingen powernap?Kjenner meg ikke like ivrig i dag da. Er så trøtt. Fy altså. Men går seg sikkert til![]()
Hehe mye tyder på detBetyr det at jeg og Ronja kan ta deg igjen også da? [emoji23]
Var gravid på vinterstid hovedsaklig. Men med nr 1 som kom i februar når det var skikkelig vinter. Jada. Rant jeg avgårde av hete [emoji23]Var veldig varm de dagene det var varmt her.. Sist var jeg bare halvveis i svangerskapet under sommeren, og ellers er jeg ikke særlig varm av meg..
Det er detKos med besøk da!
Nei. Først kom en unge og masa. Så neste. Og når de gikk opp ringte selvsagt svigerfar... Og kom ned... [emoji22]Får se utover kvelden hvordan det blir. Ble ingen powernap?