Spesielt når han er hjemme. Sovner jo godt når han er borte. Men er han hjemme og sovner før kyssen. Da føler jeg meg litt frarøva for noe [emoji23]
Det går jo ikke når du er vant til det[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesielt når han er hjemme. Sovner jo godt når han er borte. Men er han hjemme og sovner før kyssen. Da føler jeg meg litt frarøva for noe [emoji23]
Ja. Eldste har veldig stort da. Men de har grei str [emoji14]
Må vel snart jobbe igjen. Snart ferdig å lese den boka hu leser kapittler fra så
Lag is av smoothie [emoji16] og om man har smoothie med grønnsaker i tillegg til frukt får de jo i seg masse vitaminer [emoji16][emoji16]Hihi ja. Vi forhandlet oss frem til smoothie så helt greit. Og de får nok en is senere . Blir varmere og varmere her.
Det gjorde vi. Noe nervøs mamma da. For hu minste og sykling er ikke alltid like stødig [emoji23]Kos dere!
Haha sikkert like greit [emoji14]Blir alene i kveld jeg [emoji23]
Fikk sendt furtegubbe på hytta [emoji106] og dattera skulle sove med tante i natt, før de drar igjen i morgen. [emoji14]
Blir bare meg og bikkjene altså..!
[emoji23][emoji23] jeg også.Haha[emoji23] de hadde MASSE igjen! Så nå har jeg Pepsi for en stund[emoji12]
Bare penisvekter evntSant det[emoji12] så får heller dere si ifra om jeg har gått glipp av noe viktig[emoji23]
Santsant ! [emoji1][emoji1]Det går jo ikke når du er vant til det[emoji7]
Kjempegreit. Merkelig nok aldri store nok for lekene daSå deilig for dem[emoji1]
Ja [emoji14] Men har jo barn [emoji23] Er aldri ferdig på jobb da vel [emoji23]Er du ferdig nå?[emoji1]
4345 innlegg igjen om man tenker på den før 0000.
4452 innlegg igjen om man tenker på den fra 0004.
Snart på Egon for lunsj
Takk [emoji56] Ser du tok 2plassen tilbake[emoji14]
Sånn er det i starten [emoji14]Det gjorde vi. Noe nervøs mamma da. For hu minste og sykling er ikke alltid like stødig [emoji23]
Kos degJobbe videre jeg... [emoji23]