>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Du får se en skrekkfilm eller noe annet. Se om det blir erstatta av zombier eller no sånt [emoji14]Forfølger meg nok i mange år...[emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får se en skrekkfilm eller noe annet. Se om det blir erstatta av zombier eller no sånt [emoji14]Forfølger meg nok i mange år...[emoji31]
Spesielt når han er hjemme. Sovner jo godt når han er borte. Men er han hjemme og sovner før kyssen. Da føler jeg meg litt frarøva for noe [emoji23]Ååh....så herlig[emoji173]️
Nei, det er greit med store barn. Kan snike seg bort og slå på tv eller noe selv [emoji14]Våre også. Men om de står opp tidlig vekker de oss ikke uansett [emoji14]
Ja. Eldste har veldig stort da. Men de har grei str [emoji14]Har de store rom da?[emoji2]
Uff.Hahahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Bedre og bedre dette [emoji23]
Tror vi kan, jeg [emoji56]Gjenstår å se. Spennende da![]()
Typisk det. [emoji23]Liten luring![]()
Å. Den tenkte jeg å prøve. Så så godt utHehe ååh jada. Jeg lagde den der vannmelonpizzavi går. De slukte det hehe
Full jubel for smoothie og vannmelon ogsåTypisk det. [emoji23]
Og spiste mye selv og. Poppis . Kjekt i bursdag ogsåÅ. Den tenkte jeg å prøve. Så så godt ut
Haha godt de spør hvertfall. Plutselig har de vært våkne fra 5 liksom. Drøyt tidlig det da [emoji23] Bedre de dobbelsjekkerNei, det er greit med store barn. Kan snike seg bort og slå på tv eller noe selv [emoji14]
Mi kom inn i går og lurte på om 'er det morgen nå..?' (lyst hele døgnet = ikke lett å vite. Og det er ikke lov til å stå opp før 6. Strengt forbudt faktisk [emoji23]). Da var klokken 9.30. [emoji14]
I dag lusket hun inn og spurte etter noe annet. Husker ikke helt hva, men hun lurte vel på om det var morgen da og, egentlig.
Jeg også. Ser positivt på det i dag.Tror vi kan, jeg [emoji56]
Sånn godis er allright da.Full jubel for smoothie og vannmelon ogsåså greit
![]()
Ha den i bakhodet jegOg spiste mye selv og. Poppis . Kjekt i bursdag også
Ja, altså. Jeg nekter våkne så tidlig. (altså. Nå snart, med baby, så MÅ jeg. Men kan legge meg igjen etterpå, antar jeg..)Haha godt de spør hvertfall. Plutselig har de vært våkne fra 5 liksom. Drøyt tidlig det da [emoji23] Bedre de dobbelsjekker![]()
Ja, dette går nok!Jeg også. Ser positivt på det i dag.
Veldig greitSånn godis er allright da.
Okei4345 innlegg igjen om man tenker på den før 0000.
4452 innlegg igjen om man tenker på den fra 0004.