♡ Skravletråd JUNI ♡

Forfølger meg nok i mange år...[emoji31]
Du får se en skrekkfilm eller noe annet. Se om det blir erstatta av zombier eller no sånt [emoji14]

Våre også. Men om de står opp tidlig vekker de oss ikke uansett [emoji14]
Nei, det er greit med store barn. Kan snike seg bort og slå på tv eller noe selv [emoji14]

Mi kom inn i går og lurte på om 'er det morgen nå..?' (lyst hele døgnet = ikke lett å vite. Og det er ikke lov til å stå opp før 6. Strengt forbudt faktisk [emoji23]). Da var klokken 9.30. [emoji14]

I dag lusket hun inn og spurte etter noe annet. Husker ikke helt hva, men hun lurte vel på om det var morgen da og, egentlig.

Nei, det er greit med store barn. Kan snike seg bort og slå på tv eller noe selv [emoji14]

Mi kom inn i går og lurte på om 'er det morgen nå..?' (lyst hele døgnet = ikke lett å vite. Og det er ikke lov til å stå opp før 6. Strengt forbudt faktisk [emoji23]). Da var klokken 9.30. [emoji14]

I dag lusket hun inn og spurte etter noe annet. Husker ikke helt hva, men hun lurte vel på om det var morgen da og, egentlig.
Haha godt de spør hvertfall. Plutselig har de vært våkne fra 5 liksom. Drøyt tidlig det da [emoji23] Bedre de dobbelsjekker :)

Må vel snart jobbe igjen. Snart ferdig å lese den boka hu leser kapittler fra så

Haha godt de spør hvertfall. Plutselig har de vært våkne fra 5 liksom. Drøyt tidlig det da [emoji23] Bedre de dobbelsjekker :)
Ja, altså. Jeg nekter våkne så tidlig. (altså. Nå snart, med baby, så MÅ jeg. Men kan legge meg igjen etterpå, antar jeg..)

Hun kan jo egentlig klokka da. Litt i alle fall. Så hun ser da om den er mer enn 6 eller ikke.

4345 innlegg igjen om man tenker på den før 0000.
4452 innlegg igjen om man tenker på den fra 0004.

Back
Topp