♡ Skravletråd JUNI ♡

Aha vernepleier og jobbet med psykisk utviklingshemmede :)
Fin jobb! Er det førsteårslærling rett fra vgs? Var heldig og var veileder for ei som tok det gjennom voksenopplæring jeg, så var mye gode pedagogiske diskusjoner og lite "ikke gjør sånn" :p

For en slapp dag. Ikke vært utenfor dør (bøtter ned med regn så..), har derfor ikke vært på butikk eller henta post eller noe. Må vel ta en tur.. litt senere når det er mindre folk. [emoji39]
Fått gjort noe nå da? [emoji4]
Demotiverende å gå ut når det regner

Fin jobb! Er det førsteårslærling rett fra vgs? Var heldig og var veileder for ei som tok det gjennom voksenopplæring jeg, så var mye gode pedagogiske diskusjoner og lite "ikke gjør sånn" :p
Vet du jeg vet ikke enda. Fikk bare Mail fra sjefen . Ikke noe videre info så bare Okei . Hatt både hjelpepleiere som vpl-studenter , rett fra VGs og voksne via voksenopplæring helsefagarbeider. Vpl studenter fra alle 3 kull og det er kjekt for ny tema hver praksis på vpl. De som jeg har vært veileder for til å bli helsefagarbeider har hatt en pleieplasser å følge . 1 praksis på vpl er pleie, 2året miljøarbeid og 3 mer styring og utviklingspraksis

Back
Topp