Skravletråd

God morgen, vakre jenter :)

I går gikk jeg meg en tur som ikke var så veldig lang, men jeg merket etterhvert at det gjorde vondt, men da måtte jeg jo fullføre for å komme meg hjem. Au i bekkenet! Og da vogna kom måtte vi jo hente den og sette opp den, noe som ikke gjorde det bedre. Så i natt hadde jeg en skikkelig dårlig natt, og mini kom 5.50 og vekte meg. tørt yay.

Godt det er fredag :)
God morgen :)

Ikke godt med vondt bekken - får håpe det blir bedre ila dagen - hjemmekontor?

Her føler jeg meg noe bedre, men legen ba meg bruke minst første uken med sm til å få litt ro i kroppen.

Så må jeg finne en fysio som tar henvisning - og som har ledig time.

I dag sov han til ti på syv, luksus!!!

Ja, ikke lett dette med søvn :/
Så bra du fikk sove litt lengre..
Her så var det motsatt. Hun våkna 06.30 , så det er 1 time tidligere enn vanlig [emoji25]

God morgen :)

Ikke godt med vondt bekken - får håpe det blir bedre ila dagen - hjemmekontor?

Her føler jeg meg noe bedre, men legen ba meg bruke minst første uken med sm til å få litt ro i kroppen.

Så må jeg finne en fysio som tar henvisning - og som har ledig time.
I dag er jeg faktisk inne på kontoret, hadde hjemmekontor i går. Må vise trynet mitt når jeg må mase på folk, mer effektivt. Men blir hjemmekontor igjen på mandag. Får se om jeg holder ut til kl 13, eller om jeg ender opp med å dra hjem og sitte noen timer hjemme etterpå. :)

Da må du høre på legen og ta det med ro! Og lykke til med å finne en fysio med henvisning som har time ledig fort! Jeg følte det var vanskelig.

I dag er jeg faktisk inne på kontoret, hadde hjemmekontor i går. Må vise trynet mitt når jeg må mase på folk, mer effektivt. Men blir hjemmekontor igjen på mandag. Får se om jeg holder ut til kl 13, eller om jeg ender opp med å dra hjem og sitte noen timer hjemme etterpå. :)

Da må du høre på legen og ta det med ro! Og lykke til med å finne en fysio med henvisning som har time ledig fort! Jeg følte det var vanskelig.

Haha, ja det er alltid mer effektivt å mase 'in person' [emoji14] lykke til med det :)

Ja, må vel bare høre på legen.. hjelper jo ikke å være trass heller.. nei, det var det. Men kan jo spre det litt mellom Bærum/asker/drammen. Noen må da ha ledig? [emoji14]

Haha, ja det er alltid mer effektivt å mase 'in person' [emoji14] lykke til med det :)

Ja, må vel bare høre på legen.. hjelper jo ikke å være trass heller.. nei, det var det. Men kan jo spre det litt mellom Bærum/asker/drammen. Noen må da ha ledig? [emoji14]
Jeg fikk time hos ei på Åssen (Drammen fysio eller noe sånt) ila en drøy uke. Fikk også time ganske kjapt på Trimmen, men det var før jeg hadde henvisning, så vet ikke hvor lang ventetid det er der. Og det er de jeg vet om i Drammen.

Jeg fikk time hos ei på Åssen (Drammen fysio eller noe sånt) ila en drøy uke. Fikk også time ganske kjapt på Trimmen, men det var før jeg hadde henvisning, så vet ikke hvor lang ventetid det er der. Og det er de jeg vet om i Drammen.
Fikk time på Bekkestua, det er to tbanestopp fra der foreldrene mine bor - var visst veldig heldig med den der :O

Håper jeg, vet jo ikke hva jeg går til [emoji14]

Jeg har gradert sykmelding så jeg er hjemme og tar det meste i rolig tempo i dag. Men på grunn av noe viktige jobbgreier mandag så har jeg likevel vært litt på jobb hjemmefra. Men nå kobler jeg ut og tar helg. Planlegger å gjøre litt småtteri i huset i dag.

Jeg har gradert sykmelding så jeg er hjemme og tar det meste i rolig tempo i dag. Men på grunn av noe viktige jobbgreier mandag så har jeg likevel vært litt på jobb hjemmefra. Men nå kobler jeg ut og tar helg. Planlegger å gjøre litt småtteri i huset i dag.
God helg :)

God helg :)

Greit med gradert og mulighet til å jobbe hjemmefra da!

Takk, og god helg tilbake :)

Her på Østlandet regner det litt så håper på bedre vær i helga så jeg kan være ute og få gått en tur eller to!
Jepp, bare regn :/
Håpet på litt fint vær jeg og, men får prøve å overbevise mannen at IKEA er et fint sted å rusle på tur på [emoji14]

Jepp, bare regn :/
Håpet på litt fint vær jeg og, men får prøve å overbevise mannen at IKEA er et fint sted å rusle på tur på [emoji14]

Ha ha, ja IKEA er perfekt når det regner ute. Håper mannen din lar seg overtale :)
Lenge siden jeg har vært der, bor et stykke unna. Men mulig jeg får ta en tur i løpet av sommeren for å se om det er noen ting jeg kan kjøpe til babyen der.

Ha ha, ja IKEA er perfekt når det regner ute. Håper mannen din lar seg overtale :)
Lenge siden jeg har vært der, bor et stykke unna. Men mulig jeg får ta en tur i løpet av sommeren for å se om det er noen ting jeg kan kjøpe til babyen der.
Nja, han var ikke helt gira - kanskje neste uke, sa han :/

Elsker den på Slependen - nå som vi er innlosjert hos foreldrene mine, er den ikke så langt unna lenger [emoji14]

Nja, han var ikke helt gira - kanskje neste uke, sa han :/

Elsker den på Slependen - nå som vi er innlosjert hos foreldrene mine, er den ikke så langt unna lenger [emoji14]
hahaha, ikea er jo perfekt på en regnværsdag. Kan forresten anbefale lørdag kveld kl 21, da var det ganske tomt, hahaha.

Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)

Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)
Først ferie fra 7.juli her.
I dag blir det taco-fredag og i morgen skal jeg ha kaffedate med to venninner. Ellers så blir det vel rolig eller å finne på noe med 4-åringen :)

Skal du ha ferie nå kanksje siden du skrev det slik? God ferie! :D

Først ferie fra 7.juli her.
I dag blir det taco-fredag og i morgen skal jeg ha kaffedate med to venninner. Ellers så blir det vel rolig eller å finne på noe med 4-åringen :)

Skal du ha ferie nå kanksje siden du skrev det slik? God ferie! :D

Har dere noen spennende ferieplaner? Åh, taco! Det er det jammen lenge siden vi har hatt i huset. Har dere kanskje taco hver fredag dere? Lurer på om ikke jeg skal høre med mannen om vi også skal ha det, takk for tips. ;)

Skal ikke ut i ferie ennå nei, blir ikke før tidligst august. Er vel mer fordi jeg er litt misunnelig at jeg spurte. ;) :P

Back
Topp