M
Moderator Amalie
Guest
Husk nettmøtet med Komplett Apotek i morgen, her på Babyverden kl. 20.00 - 22.00! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen! [emoji1][emoji1][emoji1] Da River sulten i meg mens jeg venter på glukosebelastnings timen min!
Takk! [emoji1] godt man har telefonen og kan sitte og spille littGod morgen![]()
Lykke til med de neste timene!
Her har jeg fått mini i bhg og er klar for å jobbe noen timerHåper jeg får en roligere dag i dag, haha.
Du overlevde!?Woohoo bare et drøyt kvarter igjen!
Oh yes! Dog vet ikke resultatet!Du overlevde!?![]()
Må du vente lenge? Jeg fikk mitt med en gang denne gangen. Sikkert fordi jeg spurte. Samme sted ga meg svar ved neste legetime i 2012.Oh yes! Dog vet ikke resultatet!
Regner med at jeg får svar i morgen da fastlegen min ikke var der i dagMå du vente lenge? Jeg fikk mitt med en gang denne gangen. Sikkert fordi jeg spurte. Samme sted ga meg svar ved neste legetime i 2012.
Sier meg enig - følte at det ble litt mye. Foretrekker non stop [emoji14]Den var litt "too much" for meg med sjokoladesaus og smash-kuler. Liker daim eller oreo bedre [emoji4]
Hehe, ja det sies så. Men skulle nå ønske at de ble litt større.. trodde det var en a perksene ved et svangerskap [emoji14]Vil si du er heldig jeg da om du slipper unna de giganske mammspuppene [emoji28]
Haha [emoji23] jeg personlig synes de bare blir i veien og blir så tunge.. Så kunne gjerne vært foruten.Hehe, ja det sies så. Men skulle nå ønske at de ble litt større.. trodde det var en a perksene ved et svangerskap [emoji14]
Sier meg enig - følte at det ble litt mye. Foretrekker non stop [emoji14]
Hehe - ser den altså. Husker dog det var litt trist å se hva som var igjen etter at vi sluttet med amming. Two sad sacks [emoji14]Haha [emoji23] jeg personlig synes de bare blir i veien og blir så tunge.. Så kunne gjerne vært foruten.
Synes også at det er typisk at lillebror i magen skal holde fest når jeg prøver å sove [emoji12]
Ikke sant! Mannen bare rister på hodet [emoji14]Mcflurry med nonstop er den beste![]()
Det var veldig trist. Og må ikke tro det er noe mer igjen bare fordi en går hatt mammapupper.. blir to tomme poser [emoji28]Hehe - ser den altså. Husker dog det var litt trist å se hva som var igjen etter at vi sluttet med amming. Two sad sacks [emoji14]
Ja, men det er noe litt koselig med det også da [emoji14]
Ikke sant! Mannen bare rister på hodet [emoji14]
Men så er han en sundae person, så [emoji14]
Ser den - spesielt når unge1 våkner 6.10 on the dot hver morgen. Systematisk [emoji14]Det var veldig trist. Og må ikke tro det er noe mer igjen bare fordi en går hatt mammapupper.. blir to tomme poser [emoji28]
Er veldig koselig [emoji4] blir bare så trøtt imorgen [emoji25]
Her pleier hun å sove til halv 8. Men nå som kroppen min behøver så mye søvn så bør jeg egentlig være i dyp søvn til rundt 11.Ser den - spesielt når unge1 våkner 6.10 on the dot hver morgen. Systematisk [emoji14]