Skravletråd

God morgen! [emoji1][emoji1][emoji1] Da River sulten i meg mens jeg venter på glukosebelastnings timen min!

God morgen! [emoji1][emoji1][emoji1] Da River sulten i meg mens jeg venter på glukosebelastnings timen min!
God morgen :)

Lykke til med de neste timene! :)

Her har jeg fått mini i bhg og er klar for å jobbe noen timer :) Håper jeg får en roligere dag i dag, haha.

God morgen :)

Lykke til med de neste timene! :)

Her har jeg fått mini i bhg og er klar for å jobbe noen timer :) Håper jeg får en roligere dag i dag, haha.
Takk! [emoji1] godt man har telefonen og kan sitte og spille litt :) fastende blodsukker var hvertfall 4,6 [emoji5] [emoji122][emoji108]
Av en eller annen merkelig grunn så er jeg sikker på at jeg får det påvist i svak grad denne her runden. Men igjen så er det ingenting med kroppen som tilsier at jeg har fått det enda.

Levert mini i bhg i dag selv og i dag skal mannen hente så nå er det bare tilbake til nye huset og slappe helt av uten å måtte kjøre den lange veien tilbake klokke 16 igjen [emoji3][emoji1]

Lykke til med gjøremål [emoji2][emoji1]

Woohoo bare et drøyt kvarter igjen!

Må du vente lenge? Jeg fikk mitt med en gang denne gangen. Sikkert fordi jeg spurte. Samme sted ga meg svar ved neste legetime i 2012.
Regner med at jeg får svar i morgen da fastlegen min ikke var der i dag :)

Glemte å spørre om jeg kunne få resultatet før jeg gikk for da hadde jeg jo visst allerede selv [emoji5]

Hehe, ja det sies så. Men skulle nå ønske at de ble litt større.. trodde det var en a perksene ved et svangerskap [emoji14]
Haha [emoji23] jeg personlig synes de bare blir i veien og blir så tunge.. Så kunne gjerne vært foruten.

Synes også at det er typisk at lillebror i magen skal holde fest når jeg prøver å sove [emoji12]

Haha [emoji23] jeg personlig synes de bare blir i veien og blir så tunge.. Så kunne gjerne vært foruten.

Synes også at det er typisk at lillebror i magen skal holde fest når jeg prøver å sove [emoji12]
Hehe - ser den altså. Husker dog det var litt trist å se hva som var igjen etter at vi sluttet med amming. Two sad sacks [emoji14]

Ja, men det er noe litt koselig med det også da [emoji14]

Hehe - ser den altså. Husker dog det var litt trist å se hva som var igjen etter at vi sluttet med amming. Two sad sacks [emoji14]

Ja, men det er noe litt koselig med det også da [emoji14]
Det var veldig trist. Og må ikke tro det er noe mer igjen bare fordi en går hatt mammapupper.. blir to tomme poser [emoji28]

Er veldig koselig [emoji4] blir bare så trøtt imorgen [emoji25]

Det var veldig trist. Og må ikke tro det er noe mer igjen bare fordi en går hatt mammapupper.. blir to tomme poser [emoji28]

Er veldig koselig [emoji4] blir bare så trøtt imorgen [emoji25]
Ser den - spesielt når unge1 våkner 6.10 on the dot hver morgen. Systematisk [emoji14]

Ser den - spesielt når unge1 våkner 6.10 on the dot hver morgen. Systematisk [emoji14]
Her pleier hun å sove til halv 8. Men nå som kroppen min behøver så mye søvn så bør jeg egentlig være i dyp søvn til rundt 11.

God morgen, vakre jenter :)

I går gikk jeg meg en tur som ikke var så veldig lang, men jeg merket etterhvert at det gjorde vondt, men da måtte jeg jo fullføre for å komme meg hjem. Au i bekkenet! Og da vogna kom måtte vi jo hente den og sette opp den, noe som ikke gjorde det bedre. Så i natt hadde jeg en skikkelig dårlig natt, og mini kom 5.50 og vekte meg. tørt yay.

Godt det er fredag :)

Back
Topp