Skravletråd!

Ja, det var helt fantastisk! Jeg var så redd for at hun skulle si at det ikke var noe liv.
Å se min kjære tørke en tåre i øyekroken gjorde opplevelsen enda mere magisk[emoji173]️

Samme her!
Kom tårer i øynene på mannen min også :)

Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle ❤️ Jeg lister meg ut her ifra

Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle [emoji173]️ Jeg lister meg ut her ifra
Så grusomt[emoji22] Stor klem til deg, ta vare på hverandre[emoji173][emoji173]

jeg er livredd for å miste fordi jeg nå har spottet 5 dager på rad :( var på tidlig ul forrige tirsdag, alt var normalt og hjerte slo, hadde en blødning den dagen også, derfor ul. Nå har jeg blitt henvist til ul på sykehuset av legen jeg var hos i dag, så venter bare på innkalling, gleder meg til å få den overstått så jeg enten kan leve videre som gravid eller ikke

Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle [emoji173]️ Jeg lister meg ut her ifra
Off, lykke til videre [emoji173]

I noen dager nå har jeg vært nummen på venstresiden av tunga og tannkjøttet, svimmel og i dag ble jeg kvalm i tillegg - dro til legekontoret og sa i fra i skranken og ble tatt inn med en gang. Legen min testet etter symptomer på hjerneslag/blødni g, men fant til slutt ut at jeg hadde virus i halsen.. Trengte ikke medisin for det ble å gå over av seg selv, har ikke noe forkjølelsessymptomer eller noe annet som sier at jeg er syk. Men oppfordrer alle som føler slike merkelige ting om å dra å sjekke d. Heller en gang for mye enn en gang for lite! Det kunne vært mer alvorlig, men heldigvis gikk d bra og jeg kan slappe av hjemme og vente på å bekke uke 12 på søndag [emoji2][emoji1]

Blæ... I dag har formen vært bånn... Alle lukter og bevegelser gjør meg kvalm :smiley-angry017
Skal på ferie i morgen og gruer meg til flytur... :sick006

Halleluja! Jeg kjenner meg igjen 100% i det du skriver. Jeg er sjokkert over hvor dårlig jeg føler meg. Dette er første gangen jeg er gravid, og jeg hadde virkelig ikke sett for meg at det skulle føles sånn:dead:

jeg er livredd for å miste fordi jeg nå har spottet 5 dager på rad :( var på tidlig ul forrige tirsdag, alt var normalt og hjerte slo, hadde en blødning den dagen også, derfor ul. Nå har jeg blitt henvist til ul på sykehuset av legen jeg var hos i dag, så venter bare på innkalling, gleder meg til å få den overstått så jeg enten kan leve videre som gravid eller ikke
Lykke til, håper på det beste❤️

Er det noen andre her som drikker mye vann om dagen?
Drikker en god del og bekymrer meg jo seff :p for det gjør man jo alltid når man googler :p
Drakk masse Pepsi Max før, så erstatter nok en del av det med vann. Men tenkte jeg fikk høre. Tror jeg drikker rundt 3 liter om dagen.

Drikker en god del og bekymrer meg jo seff [emoji14] for det gjør man jo alltid når man googler [emoji14]
Drakk masse Pepsi Max før, så erstatter nok en del av det med vann. Men tenkte jeg fikk høre. Tror jeg drikker rundt 3 liter om dagen.
Ligger vel på ca 2 L vann, men drikker også flere kopper med koffeinfri te så blir en del væske her også

Ganske sikker på at jeg kjenner livmoren..har kjent etter i flere uker :P) men i dag tidlig, akkurat på 12+0 kjente jeg den:happy: Kjenner den kun når jeg ligger. Åh, babymage kom til meg!:smiley-bounce012

Ganske sikker på at jeg kjenner livmoren..har kjent etter i flere uker (:P) men i dag tidlig, akkurat på 12+0 kjente jeg den:happy: Kjenner den kun når jeg ligger. Åh, babymage kom til meg!:smiley-bounce012
Så herlig[emoji7][emoji7][emoji7]

Drikker en god del og bekymrer meg jo seff :p for det gjør man jo alltid når man googler :p
Er det negativt å drikke mye vann? Hva kan skje liksom? Hørt det er bra å drikke mye vann når man er gravid..heller redd jeg drikker for lite vann...?

Er det negativt å drikke mye vann? Hva kan skje liksom? Hørt det er bra å drikke mye vann når man er gravid..heller redd jeg drikker for lite vann...?

Ikke negativt å drikke mye vann, men det å være veldig tørst:p som kan være svangerskapsdiabetes.. tror vel ikke jeg har det men :p

Ikke negativt å drikke mye vann, men det å være veldig tørst:p som kan være svangerskapsdiabetes.. tror vel ikke jeg har det men :p
Åååå kan en få det så tidlig?:wideyed:

Back
Topp