Ja, det var helt fantastisk! Jeg var så redd for at hun skulle si at det ikke var noe liv.
Å se min kjære tørke en tåre i øyekroken gjorde opplevelsen enda mere magisk[emoji173]️
Samme her!
Kom tårer i øynene på mannen min også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var helt fantastisk! Jeg var så redd for at hun skulle si at det ikke var noe liv.
Å se min kjære tørke en tåre i øyekroken gjorde opplevelsen enda mere magisk[emoji173]️
Så grusomt[emoji22] Stor klem til deg, ta vare på hverandre[emoji173][emoji173]Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle [emoji173]️ Jeg lister meg ut her ifra

Off, lykke til videre [emoji173]Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle [emoji173]️ Jeg lister meg ut her ifra
TakkOff, lykke til videre [emoji173]
TakkSå grusomt[emoji22] Stor klem til deg, ta vare på hverandre[emoji173][emoji173]
Blæ... I dag har formen vært bånn... Alle lukter og bevegelser gjør meg kvalm
Skal på ferie i morgen og gruer meg til flytur...![]()

Lykke til, håper på det bestejeg er livredd for å miste fordi jeg nå har spottet 5 dager på radvar på tidlig ul forrige tirsdag, alt var normalt og hjerte slo, hadde en blødning den dagen også, derfor ul. Nå har jeg blitt henvist til ul på sykehuset av legen jeg var hos i dag, så venter bare på innkalling, gleder meg til å få den overstått så jeg enten kan leve videre som gravid eller ikke
Ligger vel på ca 2 L vann, men drikker også flere kopper med koffeinfri te så blir en del væske her ogsåEr det noen andre her som drikker mye vann om dagen?
Drikker en god del og bekymrer meg jo seff [emoji14] for det gjør man jo alltid når man googler [emoji14]
Drakk masse Pepsi Max før, så erstatter nok en del av det med vann. Men tenkte jeg fikk høre. Tror jeg drikker rundt 3 liter om dagen.
Så herlig[emoji7][emoji7][emoji7]Ganske sikker på at jeg kjenner livmoren..har kjent etter i flere ukerP) men i dag tidlig, akkurat på 12+0 kjente jeg den
Kjenner den kun når jeg ligger. Åh, babymage kom til meg!
![]()
Er det negativt å drikke mye vann? Hva kan skje liksom? Hørt det er bra å drikke mye vann når man er gravid..heller redd jeg drikker for lite vann...?Er det noen andre her som drikker mye vann om dagen?
Drikker en god del og bekymrer meg jo sefffor det gjør man jo alltid når man googler
Drakk masse Pepsi Max før, så erstatter nok en del av det med vann. Men tenkte jeg fikk høre. Tror jeg drikker rundt 3 liter om dagen.
Er det negativt å drikke mye vann? Hva kan skje liksom? Hørt det er bra å drikke mye vann når man er gravid..heller redd jeg drikker for lite vann...?
Åååå kan en få det så tidlig?Ikke negativt å drikke mye vann, men det å være veldig tørstsom kan være svangerskapsdiabetes.. tror vel ikke jeg har det men
![]()

Åååå kan en få det så tidlig?![]()