Det vil jeg tro jaJa. Men godt for henne å sove [emoji173]
God bedeing til lille ❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro jaJa. Men godt for henne å sove [emoji173]
Det forstår jeg godt. Jeg kunne gått gravid hele tiden med tanke på spenningen [emoji14] Hehe.Spent jeg og! [emoji14] Blir moro å se. Nå er jeg i alle fall kommet så langt at det blir uansett å gå bra [emoji173]️ bare 1 uke til de ikke prøver stoppe fødsel heller..
Ja.. Men merker det er noe nå. Gubben synes leggene mine kjentes ut som en vannballong..
Prøvde meg på det for ett par år siden, når desember kom fant typen ut at mesteparten av gavene jeg hadde ordna ikke var "riktige" for folk, så endte opp med å måtte kjøpe like mye nytt omtrent. Helt håpløst. (Han er veldig "på" gaver og sånt)Klart det, kjøpee hele året jeg så søipper jeg stress i desember![]()
Haha. Jeg har lyst, men får ikke helt til. Men tenk så deilig å spre utgiftene, og være ferdig og kunne slappe av i julaDriver folk å snakker om julegaver alt?![]()
Jeg føler at det er så utrolig mye som skal mellom nå og jul at det ikke står på lista mi over ting å tenke på i det hele tatt.. nesten så jeg er misunnelig på folk som klarer å tenke så langt fram i tid da.
Prøvde meg på det for ett par år siden, når desember kom fant typen ut at mesteparten av gavene jeg hadde ordna ikke var "riktige" for folk, så endte opp med å måtte kjøpe like mye nytt omtrent. Helt håpløst. (Han er veldig "på" gaver og sånt)
Åja, sånn ja. Hadde han gulsott?Nja etter termindato så er det riktig ( eller 3 dager før)
Men pga hudfarge mente de 3 uker før
Egentlig jeg også, tror problemet var at vi satt forskjellig "pris" på enkelte ting. Feks vil jeg alltid vurdere ett par hjemmestrikka votter til å være mer verdt enn kahler vase (eller hva nå enn de stripa vasene heter), fordi hjemmelaga har masse egenverdi. Mens andre kanskje ser en vott og tenker "votter får man kjøpt på HM til 50kr, så en vott er verdt 50kr" vil automatisk tenke annerledes om ting.He he, jeg bruker endel tid på å finne det jeg tror passer mpttager da
Det er viktig for meg selv om fet ikke ser ut til å være viktig for alle
Det er som regel av samme grunn ja. Noen for å ta prøver, men for oss med høyt trykk og for mye spinalvæske kan de drenere. De har trukket ut væske ved hjelp av spinalpunksjon 1 gang med god effekt, men det varer bare noen få dager. De ønsker ikke å stikke en nål i ryggen hver uke naturligvis. For noen fungerer medisiner, noen er heldige og har det forbigående, mens noen må til slutt ha en shuntoperasjon. Jeg er redd for å ende i siste kategorien, men det vet jeg jo ikke enda.Det hørtes virkelig ikke noe særlig ut!Håper de finner noe som funker bedre for deg. Jeg har hørt at noen må drenere ut spinalvæske, men vet ikke om det er av samme grunn?
Takk takk [emoji173] Blir nok bedre nå etterhvert som det klør mindreDet vil jeg tro ja
God bedeing til lille [emoji173][emoji173]
Håper dagen hans har vært fin [emoji173]Får dra å hente kengubarnet på skolen jeg
Jeg kjenner til noen med shuntopperasjon, skjønner godt at du ikke vil ha det siden det virker til å ha en masse bivirkninger. Men fungerer greit mot det det er ment for i det minste. Er litt sånn pest eller kolera på det punktet.Det er som regel av samme grunn ja. Noen for å ta prøver, men for oss med høyt trykk og for mye spinalvæske kan de drenere. De har trukket ut væske ved hjelp av spinalpunksjon 1 gang med god effekt, men det varer bare noen få dager. De ønsker ikke å stikke en nål i ryggen hver uke naturligvis. For noen fungerer medisiner, noen er heldige og har det forbigående, mens noen må til slutt ha en shuntoperasjon. Jeg er redd for å ende i siste kategorien, men det vet jeg jo ikke enda.
Er det fint vær så dere kan lege ute da?Dagen blir så lang når jeg ikke får gått tur! å gå med henne våken er ikke noe alternativ, hun er ikke så glad i vogna og klatrer da glatt utav.
Jeg klarer ikke komme på hva vi pleier gjøre fra lunsj. Dels fordi normalt sett drar vi 1430 for å hente i bhg, men i dag skal jeg ikke hente henne før 1645 så her er bare meg og lille og boka om makka pakka til ca 1530. Om hun ikke finner den om Gogo og lilleba
Ja, huff. Blir litt det samme som med medisiner. Fungerer godt for noen, men ikke for andre. Noen er og veldig heldige og har vellykkede shuntoperasjoner. Men ja, endel må og inn å justere eller bytte mye også. Uansett hva det ender på så må trykket ned, og slutter jeg ikke å spy av medisinene, så må man tenke annet. Jeg kan ikke gå uten næring, og med dehydrering. Mye kommer an på synsnerven i utgangspunktet, sammen med symptomer.Jeg kjenner til noen med shuntopperasjon, skjønner godt at du ikke vil ha det siden det virker til å ha en masse bivirkninger. Men fungerer greit mot det det er ment for i det minste. Er litt sånn pest eller kolera på det punktet.
Det hadde nok hvert bedre da ja, å la det rotne hjelper lite ihvertfallJa, burde jo. Men han driver jo samtidig og bygger ferdig i sitt hus. (.. Holdt på i.. Hvor gammel er jeg..? 24 enda..? 8 år nå, da. Og badet oppe er ikke ferdig enda..)
Burde mulig bare selge det, han..
Mat er veldig sentralt ja [emoji6]Vi skal vel for første gang feire sammen med hans storfamilie, så jeg vet egentlig ikke. Skal vel spise sammen![]()
Tja opplevelser da?Som sagt vanskelige gaver så vi får se
Svigerfar har liksom alt å trenger aldri noe
Send litt hit da [emoji4]Ble helt svett av å klippe gress
Varmt ute ja
Godt legen ville vente på dyrkning da.Sitter i bilen med lille, hun sover, og jeg har ikke hjerte til å ta henne ut før hun våkner. Skreket så mye i dagIngen UVI, men sopp og eksem stakkars.