♡ Skravletråd JUNI ♡

Det er det men pakkene bør sendes før det liksom
Tjaaa. Fristen er vel gjerne 16.desember [emoji28]
Hehe. Men er godt å bli ferdig før, da.

Det går bra heldigvis og nå er vi jo også halvveis [emoji16] spent på om det blir diskusjoner i år også om når ramadan er ferdig. Ifjor mente alle moskeer her anderledes
Ja, tida går fort! :) Jeg synes huske det var litt ekstra usikkert i fjor ja. Alle feiret eid på forskjellige dager nesten. (Tror det var to forskjellige dager det endte opp med). :P Hvordan feirer dere eid? :)

Så herlig. Går fort fram til august nå :)
Haha, ja det er litt fort gjort. Vanskelig å la ting man vet skulle vært gjort ligge. :)
Jau, men har null tro på augustfødsel. Tror han kommer ila juli, og det er jo veldig snart..! [emoji14]

Hehe, er akkurat det.. Bedriver mye husvask for tiden og.

Tjaaa. Fristen er vel gjerne 16.desember [emoji28]
Hehe. Men er godt å bli ferdig før, da.
Det er vel siste frist, den brukes aldri for opolevd pakker ikke komme frem før
Prøver uansett å få de som skal langt ferdig til høstferien for da setter vi de på hytta å mamma rar de med hjem å deler ut

Jau, men har null tro på augustfødsel. Tror han kommer ila juli, og det er jo veldig snart..! [emoji14]

Hehe, er akkurat det.. Bedriver mye husvask for tiden og.
Åh, så spennende! :D Vet du om du venter gutt eller jente? :)

Åh, husvask er relativt tungt arbeid..

Burde jo gjøre det før noen eventuelt skal flytte inn da eller det blir ødelagt [emoji54]
Ja, burde jo. Men han driver jo samtidig og bygger ferdig i sitt hus. (.. Holdt på i.. Hvor gammel er jeg..? 24 enda..? 8 år nå, da. Og badet oppe er ikke ferdig enda..)

Burde mulig bare selge det, han..

Det er vel siste frist, den brukes aldri for opolevd pakker ikke komme frem før
Prøver uansett å få de som skal langt ferdig til høstferien for da setter vi de på hytta å mamma rar de med hjem å deler ut
Praktisk det. Liker også være ferdig til oktober/november, men.. Pleier ta det meste i august-oktober.

Ja, tida går fort! :) Jeg synes huske det var litt ekstra usikkert i fjor ja. Alle feiret eid på forskjellige dager nesten. (Tror det var to forskjellige dager det endte opp med). [emoji14] Hvordan feirer dere eid? :)
Ja var det, ene moskeen her bestemte seg vel til slutt å feire begge dagene for å tilfredsstille alle.

Vi har ikke gjort noe stort ut av det til må ihvertfall, og i år skal vi på hytta, hadde det ikke hvert pga bursdager med runde tall hadde vi nok sett på hva de skulle gjøre i kommunen her.

Dere da?

Ja var det, ene moskeen her bestemte seg vel til slutt å feire begge dagene for å tilfredsstille alle.

Vi har ikke gjort noe stort ut av det til må ihvertfall, og i år skal vi på hytta, hadde det ikke hvert pga bursdager med runde tall hadde vi nok sett på hva de skulle gjøre i kommunen her.

Dere da?
Vi skal vel for første gang feire sammen med hans storfamilie, så jeg vet egentlig ikke. Skal vel spise sammen :)

Åh, så spennende! :D Vet du om du venter gutt eller jente? :)

Åh, husvask er relativt tungt arbeid..
De sier gutt :D
Blir spennende. Har ei jente fra før, så kommer sikkert til å være helt grønn.

Ja, spesielt når venstre bein kutter ut om jeg belaster bekkenet/ryggen. Ei nerve i klem antar jeg. Skikkelig irriterende..
Også blir jeg jo så svimmel [emoji85]
Men gjør det ikke så vanskelig for meg selv da. Står ikke med qtip i støpslene eller sånt. Mer en alminnelig vårrengjøring eller så.

Back
Topp