Det er jeg, kompisgavene går jo også fort så er resten som er vanskeligLitt over halvveis heldigvis da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg, kompisgavene går jo også fort så er resten som er vanskeligLitt over halvveis heldigvis da
Tjaaa. Fristen er vel gjerne 16.desember [emoji28]Det er det men pakkene bør sendes før det liksom
Bestemt deg for hva de skal få eller venter du på de perfekte gavene?Det har jeg men er de vanskeligste igjen også da
Ja, tida går fort!Det går bra heldigvis og nå er vi jo også halvveis [emoji16] spent på om det blir diskusjoner i år også om når ramadan er ferdig. Ifjor mente alle moskeer her anderledes
Burde jo gjøre det før noen eventuelt skal flytte inn da eller det blir ødelagt [emoji54]Ja, om han gidder renovere når ingen skal bo der da
Men ja. Er nøye nok, men ikke sykelig nøye.
Jau, men har null tro på augustfødsel. Tror han kommer ila juli, og det er jo veldig snart..! [emoji14]Så herlig. Går fort fram til august nå![]()
Haha, ja det er litt fort gjort. Vanskelig å la ting man vet skulle vært gjort ligge.![]()
Det er vel siste frist, den brukes aldri for opolevd pakker ikke komme frem førTjaaa. Fristen er vel gjerne 16.desember [emoji28]
Hehe. Men er godt å bli ferdig før, da.
[emoji23][emoji23][emoji23]Neinei. Mannens bonus hadde blitt brukt. Skal være jevnt gitt [emoji23]
Ingen aning for å være ærligBestemt deg for hva de skal få eller venter du på de perfekte gavene?
Helt enig der [emoji4]Det er godt![]()
Åh, så spennende!Jau, men har null tro på augustfødsel. Tror han kommer ila juli, og det er jo veldig snart..! [emoji14]
Hehe, er akkurat det.. Bedriver mye husvask for tiden og.
Ja, burde jo. Men han driver jo samtidig og bygger ferdig i sitt hus. (.. Holdt på i.. Hvor gammel er jeg..? 24 enda..? 8 år nå, da. Og badet oppe er ikke ferdig enda..)Burde jo gjøre det før noen eventuelt skal flytte inn da eller det blir ødelagt [emoji54]
Praktisk det. Liker også være ferdig til oktober/november, men.. Pleier ta det meste i august-oktober.Det er vel siste frist, den brukes aldri for opolevd pakker ikke komme frem før
Prøver uansett å få de som skal langt ferdig til høstferien for da setter vi de på hytta å mamma rar de med hjem å deler ut
Ja var det, ene moskeen her bestemte seg vel til slutt å feire begge dagene for å tilfredsstille alle.Ja, tida går fort!Jeg synes huske det var litt ekstra usikkert i fjor ja. Alle feiret eid på forskjellige dager nesten. (Tror det var to forskjellige dager det endte opp med). [emoji14] Hvordan feirer dere eid?
![]()
I august skjer det så myePraktisk det. Liker også være ferdig til oktober/november, men.. Pleier ta det meste i august-oktober.
Ja blir ikke lettere da ihvertfallIngen aning for å være ærlig
Vi skal vel for første gang feire sammen med hans storfamilie, så jeg vet egentlig ikke. Skal vel spise sammenJa var det, ene moskeen her bestemte seg vel til slutt å feire begge dagene for å tilfredsstille alle.
Vi har ikke gjort noe stort ut av det til må ihvertfall, og i år skal vi på hytta, hadde det ikke hvert pga bursdager med runde tall hadde vi nok sett på hva de skulle gjøre i kommunen her.
Dere da?
Som sagt vanskelige gaver så vi får seJa blir ikke lettere da ihvertfall
Men jeg er sikker på at du finner gavene [emoji4]
De sier guttÅh, så spennende!Vet du om du venter gutt eller jente?
![]()
Åh, husvask er relativt tungt arbeid..
Sjeldent det her..I august skjer det så mye