♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen . Lit av en natt.
Huff samme her så jeg har hvert morragretten deluxe! Skikkelig troll som ikke ble bedre av at mannen måtte på jobb!

akkurat som om ungene hadde avtale om å stå opp annenhver gang i natt med ca 1 times mellomrom, og legger man til at jeg fikk sove nærmere 3.30 så ja huff

Huff samme her så jeg har hvert morragretten deluxe! Skikkelig troll som ikke ble bedre av at mannen måtte på jobb!

akkurat som om ungene hadde avtale om å stå opp annenhver gang i natt med ca 1 times mellomrom, og legger man til at jeg fikk sove nærmere 3.30 så ja huff
Fryktelig slitsomt. Her våknet frøkna 8 ganger

Ååh...pakker er stas[emoji1] klær til barn eller voksne?
Klær til lillegutt, og mens jeg har ventet på svar her inne har jeg fått tatt bilder ;)

Må bare legge de inn i et eget innlegg siden de er på mobilen og jeg er på dataen :o

Kan det være for lite? Mi tuller mer på natta når det har blitt lite søvn på dagen hvertfall.
Merker ikke forskjell på natten uansett hvor kort eller lenge hun har sovet . Sover hun lenger enn 1,5t holder hun det gående til langt på kveld

Han er det bare å leie inn [emoji28] akkurat starta eget firma vettu [emoji23] *reklamere skamløst* [emoji2][emoji41]
Helt bort til Nordland? [emoji23]

Glemte svare deg og.. Senga blir grå :)

Back
Topp