♡ Skravletråd JUNI ♡

... Kan jeg få låne gubben din litt? Han kan godt få oppgradere litt her og [emoji23]
Vel. Etterhvert. Planen er å kjøpe, og pusse opp. Andre etg trenger en liten oppussing.
Han er det bare å leie inn [emoji28] akkurat starta eget firma vettu [emoji23] *reklamere skamløst* [emoji2][emoji41]

Inne i skravletråden når det er mye å svare på j, ellers nei. eller ikke helt skjønt hvordan man skal se om det er kommet nye innlegg i en tråd
Abb tråder?

Men jeg har ikke falt for denne og kommer neppe til å bruke den om det blir bv appen

Hehe... du har veldig ofte postet dobbelt og trippelt i det siste. Tror det er noe som henger hos deg? For å dobbeltposte er jo noe jeg skjønner du ikke gjør med vilje. Det ser jeg jo lett.

Når en app tar seg goooood tid..... Så sjekker jeg fb mens jeg venter. Eller avisa. Eller lukker den for å se om det hjelper. Og når jeg da åpner den igjen tolker den visst det som et par nye forsøk på å poste..

I tillegg til at jeg med baby ofte må legge fra meg mobilen for å ta meg av ting og tidvis skjer det samme da

Last edited:
God morgen og god helg :)
God morgen og god helg ja.

Lørdag morgen. Fem over seks var snuppa klar. Ammet og drøyde, men måtte stå opp

Ungene våknet. Men ikke helt uthvilt og opplagt. Eldstemann er morragretten og som sin mor føler han seg syk når kroppen ikke er kommet igang enda. Jeg har lært meg at "jeg trenger ikke forbli sengeliggende selv om jeg våkner sånn", men han vil jeg skal måle feberen. Han er syk. Han kan ikke spille fotballturnering (de er seks på lager og spiller femmer. Alle må møte med mindre de er syke) han blir sint når jeg sier han uansett kan stå opp så ser vi hvordan han føler seg når han kommer igang.

Så står mannen opp.

"lykke til med morgen" sier han og går.

Skal laget spille fotball må de ha drakter og de nye draktene er det ikke trykket logo, reklame og nummer på. Tilbake om en time eller to.

Jeg hoster som en tulling og føler meg ikke helt i slaget men må lage frokost nå. Regner ikke med å få regnet på tall for i dag eller i går på mange timer.

Ikke i det hele tatt

5 innlegg i minuttet. FEM. Det bør jeg strengt tatt nesten kunne klare selv :P (Nå på pc. Ikke i test app. Den er beta. Den er treig)

5 klarer man jo faktisk alene ja[emoji849] det er for dårlig... Krysser fingre for mer aktivitet![emoji2]

Håper jeg også, men sannelig om jeg vet, det er en anelse uvisst hva som feiler ham også, men noe av den greia jeg selv har vært gjennom i alle fall, kombinert med bihulene (pga noe skeive greier i nesen går det lett dit når han blir tett) og utmattet. Ja, det var jo jeg også. Så. Ja.,

Håper det går over. Han er jo trener for laget til eldste som har fotballturnerig i morgen...

Oi da, håper han er i form til turnering[emoji20]

Back
Topp