Ikke i bruk
Forumet er livet
Sovnet alle?
Jeg finnes ikke trøtt... og klokka ringer kl 7... isj!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er her, jeg! Jeg bare.. Fulgte ikke så med i skravletråden...Sovnet alle?
Jippi!!!!! [emoji4] [emoji6]Jeg er her, jeg! Jeg bare.. Fulgte ikke så med i skravletråden...![]()
Her er det fiint vær.. Nesten litt kjedelig, for jeg kjenner jeg ikke orker være ute for tiden.. For mye jeg skulle gjort.. Og orker jeg ikke det, er godstolen litt for fristende [emoji14]Herregud som det plaskregner... Nå blir det søkkvåte fotballbaner i morgen. Det er ikke noe gøy for ungene altså. Men får iallefall håpe det ikke regner i morgen..
Hvis ingen skriver noe snart så spammer jeg.. og hvem skal gi meg advarsel liksom??
Merker at lyse kvelder ødelegger litt for døgnrytmen min..Jippi!!!!! [emoji4] [emoji6]
Min også. Enda det nå er klin mørkt ute. Men det varer jo bare ett par timer.Merker at lyse kvelder ødelegger litt for døgnrytmen min..
Er du ikke i form om dagen?Her er det fiint vær.. Nesten litt kjedelig, for jeg kjenner jeg ikke orker være ute for tiden.. For mye jeg skulle gjort.. Og orker jeg ikke det, er godstolen litt for fristende [emoji14]
[emoji23]
Nordland [emoji28] sol hele døgnet. Bodde i Elverum for noen år siden, og det var en del bedre.. Da ble det jo i alle fall mørkt. Forstår ikke helt vitsen med at det skal være så lyst [emoji33]Min også. Enda det nå er klin mørkt ute. Men det varer jo bare ett par timer.
Hvor i landet bor du?
Driver og flytter. Eller, ferdig med selve flyttingen, men.. Rydde opp rot, vaske ferdig der borte.. Blir masse småting. Også sover jeg ikke så godt heller..Er du ikke i form om dagen?
Tror ikke jeg hadde klart å bodd ett sted der det var mørkt nesten halve året. At det er lyst derimot hadde sikkert gått fint. Aldri vært så langt nord, men hadde vært gøy å opplevd det. Kan man sitte ute å sole seg midt på natten lissom?Nordland [emoji28] sol hele døgnet. Bodde i Elverum for noen år siden, og det var en del bedre.. Da ble det jo i alle fall mørkt. Forstår ikke helt vitsen med at det skal være så lyst [emoji33]
Uff da. Flytting er slitsomt! Husk å ta det litt med ro også daDriver og flytter. Eller, ferdig med selve flyttingen, men.. Rydde opp rot, vaske ferdig der borte.. Blir masse småting. Også sover jeg ikke så godt heller..
Men er heldigvis ikke syk eller noe. Bare fort sliten.
Tror ikke jeg hadde klart å bodd ett sted der det var mørkt nesten halve året. At det er lyst derimot hadde sikkert gått fint. Aldri vært så langt nord, men hadde vært gøy å opplevd det. Kan man sitte ute å sole seg midt på natten lissom?
Uff da. Flytting er slitsomt! Husk å ta det litt med ro også da![]()
Jupp, eller har sett på alt frem til nå ihvertfallDu ser ja?
vi vet <3Jeg tripler ikke innlegg med vilje for å få oss over 17 000aørså
Må det ja, liker den på andre tråder da,Ok.
Nei jeg har ikke helt skjønt den enda selv.
Men når det går fort i en tråd så må jeg bruke tapatalk..
Må bare teste mer
Jo vi har spist siden litt over 18, men kveldsmaten er viktig å ta ikke lenge før vi skal faste igjenSå dere kan ikke spise enda?
Når kan dere spise?
Høres ut som en god plan for altfor tidlig å våkne :O
Ugg, det er tidlig[emoji13]