♡ Skravletråd JUNI ♡

Herregud som det plaskregner... Nå blir det søkkvåte fotballbaner i morgen. Det er ikke noe gøy for ungene altså. Men får iallefall håpe det ikke regner i morgen..

Herregud som det plaskregner... Nå blir det søkkvåte fotballbaner i morgen. Det er ikke noe gøy for ungene altså. Men får iallefall håpe det ikke regner i morgen..
Her er det fiint vær.. Nesten litt kjedelig, for jeg kjenner jeg ikke orker være ute for tiden.. For mye jeg skulle gjort.. Og orker jeg ikke det, er godstolen litt for fristende [emoji14]

Hvis ingen skriver noe snart så spammer jeg.. og hvem skal gi meg advarsel liksom??

[emoji23]

Min også. Enda det nå er klin mørkt ute. Men det varer jo bare ett par timer.
Hvor i landet bor du?
Nordland [emoji28] sol hele døgnet. Bodde i Elverum for noen år siden, og det var en del bedre.. Da ble det jo i alle fall mørkt. Forstår ikke helt vitsen med at det skal være så lyst [emoji33]

Er du ikke i form om dagen?
Driver og flytter. Eller, ferdig med selve flyttingen, men.. Rydde opp rot, vaske ferdig der borte.. Blir masse småting. Også sover jeg ikke så godt heller..
Men er heldigvis ikke syk eller noe. Bare fort sliten.

Nordland [emoji28] sol hele døgnet. Bodde i Elverum for noen år siden, og det var en del bedre.. Da ble det jo i alle fall mørkt. Forstår ikke helt vitsen med at det skal være så lyst [emoji33]
Tror ikke jeg hadde klart å bodd ett sted der det var mørkt nesten halve året. At det er lyst derimot hadde sikkert gått fint. Aldri vært så langt nord, men hadde vært gøy å opplevd det. Kan man sitte ute å sole seg midt på natten lissom?

Driver og flytter. Eller, ferdig med selve flyttingen, men.. Rydde opp rot, vaske ferdig der borte.. Blir masse småting. Også sover jeg ikke så godt heller..
Men er heldigvis ikke syk eller noe. Bare fort sliten.
Uff da. Flytting er slitsomt! Husk å ta det litt med ro også da ;)

Tror ikke jeg hadde klart å bodd ett sted der det var mørkt nesten halve året. At det er lyst derimot hadde sikkert gått fint. Aldri vært så langt nord, men hadde vært gøy å opplevd det. Kan man sitte ute å sole seg midt på natten lissom?

Uff da. Flytting er slitsomt! Husk å ta det litt med ro også da ;)

Mørkt hele vinteren (som er laaang), og lyst hele sommeren. Kunne funnet en liiiten mellomting. Synes jeg...

Tror ikke du ønsker sole deg såpass sent altså [emoji28] Sola er ikke sånn sett oppe akkurat nå (.. Det hender dog.. Sola går vel ned veldig sent og står opp igjen veldig.. Midt på natta. Ned ca 23 opp ca 2 eller noe.). Kan ta bilde ute [emoji14]

Og joda. Prøver ta det med ro. Løfter jo f.eks ingenting, og driver absolutt ikke på hele dagen. God hjelp i dem rundt meg heldigvis!

4ae8434d5c937e6919d97611ef621c87.jpg

Back
Topp