Det gjør jo det. Det er derfor jeg gleder meg til å synke ned på sofaen når de soverDet er viktig[emoji6] men det går jo også automatisk[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jo det. Det er derfor jeg gleder meg til å synke ned på sofaen når de soverDet er viktig[emoji6] men det går jo også automatisk[emoji2]
Titt teiGod morgen og god helg![]()
Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres...![]()
Huff samme her så jeg har hvert morragretten deluxe! Skikkelig troll som ikke ble bedre av at mannen måtte på jobb!God morgen . Lit av en natt.
fins ikke dårlig vær, bare dårlig klærGod morgen alle sammen [emoji4] [emoji4] opp og hopp og ut på cup i regnværet. Sette blir jo skikkelig gøy!! [emoji23] [emoji23]
Jupp er det, men vi vil fortsatt ha noe som er i "normal" str så ingen caravelleAlltid kjekt med stor bil[emoji2]
Hva ble det til?God morgen[emoji2]
Planer for dagen?
Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bli med på uteteater i regnet eller ikke[emoji85]
Sender en klem <3God morgen og god helg jenter ❤ Skal prøve å være litt mer på i dag. Dagen i går var ikke så god.
Planer for helgen?![]()
Fryktelig slitsomt. Her våknet frøkna 8 gangerHuff samme her så jeg har hvert morragretten deluxe! Skikkelig troll som ikke ble bedre av at mannen måtte på jobb!
akkurat som om ungene hadde avtale om å stå opp annenhver gang i natt med ca 1 times mellomrom, og legger man til at jeg fikk sove nærmere 3.30 så ja huff
Klær til lillegutt, og mens jeg har ventet på svar her inne har jeg fått tatt bilderÅåh...pakker er stas[emoji1] klær til barn eller voksne?
Alt fra 30min-1,5t
Kos dere på teater[emoji1]
Merker ikke forskjell på natten uansett hvor kort eller lenge hun har sovet . Sover hun lenger enn 1,5t holder hun det gående til langt på kveldKan det være for lite? Mi tuller mer på natta når det har blitt lite søvn på dagen hvertfall.
Helt bort til Nordland? [emoji23]Han er det bare å leie inn [emoji28] akkurat starta eget firma vettu [emoji23] *reklamere skamløst* [emoji2][emoji41]
Hvor mye er de med pp?Bare gøy det. Nå har R begynt i disksportsklubben også
Vet ikke om beg skal i dagL også. Si hei hvis du ser meg i morgen da.
Det er jo ooog et alternativ [emoji14]Haha da betaler jeg heller for det![]()