♡ Skravletråd JUNI ♡

Og idag skal jeg hjelpe masse også[emoji1] har tatt et raus nå på morgenkvisten[emoji1]
Så bra.

Denne morrakvisten her bare svever jeg over her og der og ser litt og kommenterer litt og misser masse.

Det gjør vi helt klart.

Om jeg kommer meg ovenpå i løpet av dagen skal jeg regne på dagens tall.

Pr nå er jeg rett og slett så på hæla at jeg ikke ser når det blir. Men sikkert. I kveld. Når ungene sover. Må bare komme oss dit først

Ikke stress Sara[emoji1] ta det når det passer.. ha en super dag![emoji1]

Jeg er ikke helt i form, alt er tungt. Mannen er sikkert ikke det spor bedre men han forsvant på klubbhuset for å trykke på drakter til laget til guttungen. De skal spille kamper 11-14 ca
Jeg hadde tenkt å ta med jentene og se på. Mellomste skal i bursdag 12-1430

Jeg regner med mannen ikke funker/sover på sofaen fra turneringen er slutt til han legges

Huset bærer preg av to syke voksne som ikke fungerer. Det får tomt/blir fullt.

Tomt for rene sokker (fant nå tilslutt da) tomt for rene fat. Tomt for melk. Fullt i oppvaskmaskinen. Fullt på benken

Det er tungt å lage frokost da. Alene. (han sa en time eller to mannen når han gikk. Så bør snart være tilbake da, det er to timer siden da sto jeg med to unger uten klær og den eneste som bar vasket og kledd på hadde gjort seg ut) Mens yngste bokstavelig henger i klærene mine. Og de to store på ingen måte er til hjelp frivillig.

Tung dag ja. Og tung i hodet. Og en helt sær stemme som ungene visst tror enten er sint (når jeg snakker høyt for å få lyd) eller latterlig ellers...

Uff[emoji20] skulle ønske jeg bodde nærmere så skulle jeg ha hjulpet deg med noe[emoji173]️

Uff[emoji20] skulle ønske jeg bodde nærmere så skulle jeg ha hjulpet deg med noe[emoji173]️
Det går nok bra denne gangen også.

Jeg bare ser frem til å synke ned i sofaen når ungene sover, håpe vi da har handlet så jeg har noe potetgull. Slå på pc og taste tallene og se at dere har skravlet masse :-)

Jeg er ikke helt i form, alt er tungt. Mannen er sikkert ikke det spor bedre men han forsvant på klubbhuset for å trykke på drakter til laget til guttungen. De skal spille kamper 11-14 ca
Jeg hadde tenkt å ta med jentene og se på. Mellomste skal i bursdag 12-1430

Jeg regner med mannen ikke funker/sover på sofaen fra turneringen er slutt til han legges

Huset bærer preg av to syke voksne som ikke fungerer. Det får tomt/blir fullt.

Tomt for rene sokker (fant nå tilslutt da) tomt for rene fat. Tomt for melk. Fullt i oppvaskmaskinen. Fullt på benken

Det er tungt å lage frokost da. Alene. (han sa en time eller to mannen når han gikk. Så bør snart være tilbake da, det er to timer siden da sto jeg med to unger uten klær og den eneste som bar vasket og kledd på hadde gjort seg ut) Mens yngste bokstavelig henger i klærene mine. Og de to store på ingen måte er til hjelp frivillig.

Tung dag ja. Og tung i hodet. Og en helt sær stemme som ungene visst tror enten er sint (når jeg snakker høyt for å få lyd) eller latterlig ellers...

Åh, så mye på en gang :( :(

God bedring! Nå synes jeg du kan få bli frisk snart.

Back
Topp