♡ Skravletråd JUNI ♡

Har dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres... :)
Vel. Vi som tester nye appen ser ikke alltid hva vi skriver i allefall For er to knapper i veien.

Ikke egentlig, men det går på et vis.

Vi har i det minste bare en tre timers miniturnering. Andre delen av laget (andre og tredje klasse trener sammen) skal på to dagers turnering. Eller, de spiller i morgen, men drar i dag for opplevelsen...

Håper ikke han sliter seg ut[emoji4]

Tung dag Sara?
Jeg er ikke helt i form, alt er tungt. Mannen er sikkert ikke det spor bedre men han forsvant på klubbhuset for å trykke på drakter til laget til guttungen. De skal spille kamper 11-14 ca
Jeg hadde tenkt å ta med jentene og se på. Mellomste skal i bursdag 12-1430

Jeg regner med mannen ikke funker/sover på sofaen fra turneringen er slutt til han legges

Huset bærer preg av to syke voksne som ikke fungerer. Det får tomt/blir fullt.

Tomt for rene sokker (fant nå tilslutt da) tomt for rene fat. Tomt for melk. Fullt i oppvaskmaskinen. Fullt på benken

Det er tungt å lage frokost da. Alene. (han sa en time eller to mannen når han gikk. Så bør snart være tilbake da, det er to timer siden da sto jeg med to unger uten klær og den eneste som bar vasket og kledd på hadde gjort seg ut) Mens yngste bokstavelig henger i klærene mine. Og de to store på ingen måte er til hjelp frivillig.

Tung dag ja. Og tung i hodet. Og en helt sær stemme som ungene visst tror enten er sint (når jeg snakker høyt for å få lyd) eller latterlig ellers...

God morgen og god helg jenter [emoji173] Skal prøve å være litt mer på i dag. Dagen i går var ikke så god.

Planer for helgen? :)

God morgen[emoji1] håper du er i bedre form idag..
Jeg er hjemme alene med mellomste gutten, vi skal kose oss[emoji173]️

Back
Topp