Bare ei lita jente som har sovet veldig dårligHva skjedde i natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ei lita jente som har sovet veldig dårligHva skjedde i natt?
Kos dere[emoji173]️
Huff, det er ikke noe særlig da[emoji20]
Det er det gitt
Jeg ogMå levere urinprøve fra lille på legevakt bare, for redd hun har UVI eller noe. Skriker og drar seg i bleia noenganger.
Åhhh god den
Vel. Vi som tester nye appen ser ikke alltid hva vi skriver i allefall For er to knapper i veien.Har dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres...![]()
Bare ei lita jente som har sovet veldig dårlig
Smågodt og colaHva spiste du da?[emoji2]
hihiDen aller beste[emoji173]️
Ikke egentlig, men det går på et vis.
Vi har i det minste bare en tre timers miniturnering. Andre delen av laget (andre og tredje klasse trener sammen) skal på to dagers turnering. Eller, de spiller i morgen, men drar i dag for opplevelsen...
Nei er igrunn litt kjipt[emoji20]
Åh jadaSover hun fortsatt veldig dårlig på natta?
Hjalp det ja
Åh kose dere. Ja stemmer.
Hehe ja men ikke kontakt lenger![]()
Jeg er ikke helt i form, alt er tungt. Mannen er sikkert ikke det spor bedre men han forsvant på klubbhuset for å trykke på drakter til laget til guttungen. De skal spille kamper 11-14 caTung dag Sara?
Nei. Så håper jo det er tilfeldig, hun er ganske pigg. Men sutrete og skrikete.Stakar lita[emoji17] ikke noe godt!
God morgen[emoji2]
Planer for dagen?
Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bli med på uteteater i regnet eller ikke[emoji85]
Åh jada
Mener dette er den fjerde ja.Er det 4 sesonger?[emoji4]
God morgen og god helg jenter [emoji173] Skal prøve å være litt mer på i dag. Dagen i går var ikke så god.
Planer for helgen?![]()