♡ Skravletråd JUNI ♡

Oi da, håper han er i form til turnering[emoji20]
Ikke egentlig, men det går på et vis.

Vi har i det minste bare en tre timers miniturnering. Andre delen av laget (andre og tredje klasse trener sammen) skal på to dagers turnering. Eller, de spiller i morgen, men drar i dag for opplevelsen...

Denne
6447_valpolicellaslim1.jpg

Den liker til og med jeg[emoji1]

Tar det jo rolig... Etterpå [emoji23]

Er ikke sååå på og styrer heller, jeg bare tåler enda mindre enn jeg tror. Vant til å rydde masse når jeg først er i gang og..

Det straffer seg jo etterpå[emoji13]
Men vanskelig å hvile når man er vant til å stå på[emoji4]

Vel, bilstol 1 skal vi kjøpe selv. Blir enten besafe izi go eller cybex aton basic.
Bilstol 2 skulle svigerforeldrene spandere, så var den jeg satt oppe med i går.. Landet på axkid minikid, pga liiiten bil uten isofix :)

Deilig å ha bestemt seg![emoji1] snille svigerforeldre da!

Kanskje deet.. Men brodern er så kresen på kino, egentlig. Vil helst bare dra når salen er tom [emoji23]
Så, da tror jeg det er like greit å sette frem masse godis og legge frem en DVD nesten. [emoji28][emoji28]

Hehe, ja da hørtes det ut som en bedre plan[emoji1]

God morgen[emoji2]
Planer for dagen?
Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bli med på uteteater i regnet eller ikke[emoji85]

God morgen og god helg jenter ❤ Skal prøve å være litt mer på i dag. Dagen i går var ikke så god.

Planer for helgen? :)

Nei nå blir det senga.

Var oppe 6.30 i dag etter 4.5 times søvn, på jobb fra 7.30 til 16.30 i dag, så nå er jeg sliten.

Og sovner jeg nå i løpet av en time så er jeg så heldig å få 8-9 timers søvn [emoji4][emoji13]

Oi, det blir jo mange timer søvn til å være deg[emoji1]

Har dere lagt merke til at i denne tråden er det vanvittig mye tasteskrivefeil?? Skriver man så fort man kan her uten å rette feil? Ble man ikke prøve å treffe de riktig tastene? Bare undres... :)

Hehe, tror nok det er mange som skriver fort ja[emoji23]
Jeg unngår skrivefeil, en tvangstanke jeg har[emoji28]

Back
Topp