Oki . Jeg har gått til førGått til psykiatrisk sykepleier, bare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki . Jeg har gått til førGått til psykiatrisk sykepleier, bare.
Ååååhh[emoji7] namJeg kjente en som jobba på Sørlandschips før . Han sendte meg chips i posten![]()
Må vurdere prøve den.. En gang..Ja! [emoji7] elsket sesong 1. Resten er sånn ok+ så er spent på denne![emoji1376]
Hehe ja desverre har vi ikke kontakt lengerÅåååhh[emoji7] nam
Hadde besøk, jeg.Dere driver med i kveld da?
Så kjektHadde besøk, jeg.
Besta kom smygende inn kvart over ni på kvelden, og dro ikke før litt over elleve.
Koselig da![]()
Hurra for det i alle fall!Men vi har under 1000 i "etterslep" for å komme ajour med 17266 i denne tråden på 30 dager da.
Det var vel mplet ditt Musemor? at vi skulle ha mindre etterslep enn i går, og i går var det ca tusen
Kroppen sier gjerne ikke alltid i fra før jeg er ferdig [emoji85]Huff du må høre godt etter kroppen din nå <3
Så bra! Det er fantastisk kjipt med godtevondt [emoji14]Mhm bedre nå heldigvis
Haha, men det hjelper på [emoji23]Jeg tripler ikke innlegg med vilje for å få oss over 17 000aørså
Oooh, noe spennende der?Mannen kom hjem med pose fra h&m som vi har bestilt så må nesten se på klær <3
Det er digg!Ohh nam
Får legge sjela i det, så dere blir heeelt gode til søndag..?Her må vi bli friske ja
Ja hihiFår legge sjela i det, så dere blir heeelt gode til søndag..?![]()
Synes ikke det var så mye hjelp i akkurat dem.. De kunne bare fortelle meg ting jeg allerede visste. Men kan være fordi jeg har mye av verktøyene selv for å føle meg bedre, så ingen kan gi meg noe 'bedre tips'. [emoji14]Oki . Jeg har gått til før
Du får søke ham opp på Facebook for en prat eller ti , for potetgullets skyld!Hehe ja desverre har vi ikke kontakt lenger![]()
Ja, var jo det. Hun var nysgjerrig på huset vi flytta inn i [emoji14]Så kjekt![]()
Leggetid alt?Må sove godt [emoji173]️