Woho. Tror jeg klarte hente meg inn greit nå. Fikk litt dårlig samvittighet for å plutselig bli borte [emoji23]
Flink du er[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho. Tror jeg klarte hente meg inn greit nå. Fikk litt dårlig samvittighet for å plutselig bli borte [emoji23]
Sovnet alle?
Jeg finnes ikke trøtt... og klokka ringer kl 7... isj!
Herregud som det plaskregner... Nå blir det søkkvåte fotballbaner i morgen. Det er ikke noe gøy for ungene altså. Men får iallefall håpe det ikke regner i morgen..
Jeg tok en Paralgin og sovna. Fikk du sove til slutt?Sovnet alle?
Jeg finnes ikke trøtt... og klokka ringer kl 7... isj!
Hvis ingen skriver noe snart så spammer jeg.. og hvem skal gi meg advarsel liksom??
God morgenSpiller noen av dine barn, eller er det bare p se på?
Det er sånn jeg gjør Du får gi deg selv advarsel i såfall.Hvis ingen skriver noe snart så spammer jeg.. og hvem skal gi meg advarsel liksom??
Det gjør vi helt klart.Sakte men sikkert spiser vi oss innpå[emoji1]
Du får ta på regntøySkal bare se på[emoji4] Har nå sagt jeg blir med[emoji28] så får vi se da[emoji23]
God morgen og god helg jenter [emoji173] Skal prøve å være litt mer på i dag. Dagen i går var ikke så god.
Planer for helgen?![]()
Tung dag Sara?Det gjør vi helt klart.
Om jeg kommer meg ovenpå i løpet av dagen skal jeg regne på dagens tall.
Pr nå er jeg rett og slett så på hæla at jeg ikke ser når det blir. Men sikkert. I kveld. Når ungene sover. Må bare komme oss dit først
Alt for tidlig, men vi la oss igjen[emoji2] idag derimot våkna jeg tidlig[emoji23][emoji85]
Altså. Jeg har jo bv i tre apper. Det må vel bare gå galt? ;-)
Jeg ogHåper dagen i dag blir bedre da[emoji2][emoji173]️
God morgen . Lit av en natt.
God morgen og god helg![]()
Ja mye oppvåkningerGod morgen[emoji4] slitsom??
Hva skjedde i natt?God morgen . Lit av en natt.
God morgen alle sammen [emoji4] [emoji4] opp og hopp og ut på cup i regnværet. Sette blir jo skikkelig gøy!! [emoji23] [emoji23]
Du får ta på regntøy![]()