♡ Skravletråd JUNI ♡

Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt :-)

Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.

Skal se om jeg husker det [emoji28]

Men folkens, sett utfordringen? Vi må over 17 000 innlegg her eller hva vi enn klarte i mai.

Skravla går!
Står på side 1 hva vi klarte [emoji23] Lykke til. Beklager gitt. Jeg sitter ikke her så mye denne mnd. Kan bidra når jeg er her da. Men tar ikke like av denne mnd. Har så mye annet også :)

Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt :-)

Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.
Er ofte våken sent da. Men det er jo fordi jeg ikke får sove. Jeg håper jo hver kveld å sovne til rimelig tid [emoji23]

Nei. Altså kan godt gjøres på å tape gitt. Men det er ikke helt i min natur. Og ikke hennes heller. Hu krever å se kortene mine i slutten.
Ikke lett å tape med vilje nei. Men mulig å skaffe seg fordeler for å lettere vinne

Haha, ja den går litt fort [emoji23][emoji13]
Men derfor prioriterer jeg å ta 4 uker, det er iallefall følelsen av litt lenger ferie [emoji6]

Og så får jeg nesten ei uke "fri" til, siden samboer tar med seg ungene på hytta til svigerfar den 2 uka jeg har begynt på jobb igjen. Da er jeg jo helt alene hjemme etter jobb [emoji6]

Alene hjemme høres magisk ut[emoji1]
Vi får ikke 4 uker ferie vi...[emoji31]

Ikke lett å tape med vilje nei. Men mulig å skaffe seg fordeler for å lettere vinne
Joda. Hu tok det ikke tungt altså [emoji14]

Litt snurt der og da. Men fant mobil og ignorerte meg resten av ferjeturen [emoji14]

Back
Topp