Veldig godtNei. Hele dagen går pga vi må ta ferje og slikt for å komme til/fra byen. Så i kveld tenker jeg da. Kan jo være jeg dupper raskt på sofaen da. Går å håpe
![]()
Æsj, så dumt da[emoji20] satse på at du får sove i kveld da[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig godtNei. Hele dagen går pga vi må ta ferje og slikt for å komme til/fra byen. Så i kveld tenker jeg da. Kan jo være jeg dupper raskt på sofaen da. Går å håpe
![]()
Da er det loppekassa på meg og, med 2 paracet innabords.
Kjenner det skal bli godt med ferie nå, 14 arbeidsdager fordelt på 3 uker.
I morgen skal jeg på jobb for første gang denne uka, så kort uke nå heldigvis. (selv om det var personalmøte i går og jeg var innom jobb en times tid i dag for å levere noe og se på vaktlista)
Haha. Kanskje han har dobbeltliv? [emoji23] Går ikke an å bråke så mye vettu...
Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]
Full pott ble det også [emoji7][emoji123]
Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.
Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]![]()
Hahahahha. Der sa du det, RonjaR [emoji23]Like diskret som en elefant[emoji23]
Så kjipt å ikke sovne igjen.Jeg la meg. Sov. Våkna av ei hostekule, skrev litt her, sov, våkna nå, og håper å få sove igjen. Jeg MÅTTE ikke opp tidlig i går, men som nå våknet jeg for å amme også bare sovna jeg ikke igjen. Klarte ikke
Varierer. Cornflakes om jeg sliter med frokosten. Brødskiver, knekkebrød.God morgen! Hva spiser dere til frokost?
Så lei av brødskive med brunost
Ja. Tidlig håper jeg [emoji23] Jobb i morgenÆsj, så dumt da[emoji20] satse på at du får sove i kveld da[emoji2]
God morgenGod morgen[emoji2]
Våknet av meg selv nå, snuppa sover, mannen har dratt og jeg kan i utgangspunktet sove 1,5 t til[emoji85][emoji85] er det mulig da[emoji31]
TakkYeei, så flink du er![emoji1]
Gratulerer!Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]
Full pott ble det også [emoji7][emoji123]
Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.
Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]![]()
TakkGratulerer![emoji173]
Ja. Tidlig håper jeg [emoji23] Jobb i morgen![]()
God morgen![]()
God morgen alle. Ha en fin dag hva enn dere gjør![]()
Å nei... svarte deg akkurat på pm. Men da utgår kanskje det daGod morgen . Liten gutt med feber her:/
God morgen til deg ogGod morgen alle. Ha en fin dag hva enn dere gjør![]()
Ja jeg svarte degÅ nei... svarte deg akkurat på pm. Men da utgår kanskje det damasse god bedring!