♡ Skravletråd JUNI ♡

Veldig godt :D Nei. Hele dagen går pga vi må ta ferje og slikt for å komme til/fra byen. Så i kveld tenker jeg da. Kan jo være jeg dupper raskt på sofaen da. Går å håpe :)

Æsj, så dumt da[emoji20] satse på at du får sove i kveld da[emoji2]

Da er det loppekassa på meg og, med 2 paracet innabords.

Kjenner det skal bli godt med ferie nå, 14 arbeidsdager fordelt på 3 uker.

I morgen skal jeg på jobb for første gang denne uka, så kort uke nå heldigvis. (selv om det var personalmøte i går og jeg var innom jobb en times tid i dag for å levere noe og se på vaktlista)

Ferie blir godt ja[emoji1] bare synd den går så fort!
God bedring!

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg

Yeei, så flink du er![emoji1]

Jeg la meg. Sov. Våkna av ei hostekule, skrev litt her, sov, våkna nå, og håper å få sove igjen. Jeg MÅTTE ikke opp tidlig i går, men som nå våknet jeg for å amme også bare sovna jeg ikke igjen. Klarte ikke
Så kjipt å ikke sovne igjen.

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg
Gratulerer! :D [emoji173]

God morgen! Fri dag i dag. Tenkte slappe av om muligens ta litt sol. Er jo ikke sommer her på Vestlandet :(

Back
Topp