Noe sånnHehe, artig kombinasjon![emoji12] sikkert tøft!
Sikkert gøy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sånnHehe, artig kombinasjon![emoji12] sikkert tøft!
Kan bli litt mye å grille alt det med mindre dere er veldig mange...Litt av hvert tror jeg[emoji1] har kjøpt sommerkoteletter, grillribbe, grillspyd, hamburger og pølse....må høre med mannen hva han har lyst på[emoji2]
Fin natt, men altfor kort.Håper du har hatt en fin og lang natt[emoji2]
Kjeeeeedelig.God morgen[emoji2]
Våknet av meg selv nå, snuppa sover, mannen har dratt og jeg kan i utgangspunktet sove 1,5 t til[emoji85][emoji85] er det mulig da[emoji31]
Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]
Full pott ble det også [emoji7][emoji123]
Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.
Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]![]()
Nehh... Statet visst bare dagen tidlig, nå er alle våkne. Og enda 45 minutter til min mobil ringer med alarm..
Kjeeeeedelig.
Jeg 4.10 alle innen 6. Tidlig jaDet var da tidlig og det da. Også alle da.
Jeg 4.10 alle innen 6. Tidlig ja
Regnet med det var noe slikt jaSuhoor (kveldsmat) blir tatt seriøst under ramadan, er jo den maten vi skal klare oss med resten av dagen [emoji6]
Grov skive med kylling og ost som regel. Og piffiGod morgen! Hva spiser dere til frokost?
Så lei av brødskive med brunost
TakkSå utrolig bra[emoji2][emoji92] Grattis[emoji4]
TakkMen var fryktelig trøtt når jeg sto opp nå da [emoji23][emoji23] Ble altfor lite søvn gitt
Men få minste til skolen og eldste til byen til tannlege![]()
Bedre tror jegDa blir dagen lang.
Fortsatt i dårlig form?
Veldig godtDen ser jeg[emoji28] men sikkert godt å være ferdig[emoji6]
Skal du på jobb eller har du mulighet for å sove litt da eldste er ferdig hos tannlegen?
Det er gruelig tidlig [emoji85]Jeg 4.10 alle innen 6. Tidlig ja
"optimist, jeg vet det går bra til sist" [emoji4]Bedre tror jeg
Men det trodde jeg i går morges også så vi får se. Halsen er så godt som bra, men tett i nesen er jeg. Spørsmålet er om feber, utmattelse, hodepine og kroppsverk kommer i løpet av dagen eller ei.
Men velger å være optimist![]()
Hmm mente jeg laget en bursdagstråd i fjor men finner ikke den igjen
Skulle sett svareene på deb
Når man har funnet en løsning om oppvaskmaskin tror man og fått godkjennelse av firmaet som vi leier av så kom jeg på at den oppvaskmaskinen trenger jo strøm også [emoji48]
Bedre tror jeg
Men det trodde jeg i går morges også så vi får se. Halsen er så godt som bra, men tett i nesen er jeg. Spørsmålet er om feber, utmattelse, hodepine og kroppsverk kommer i løpet av dagen eller ei.
Men velger å være optimist![]()