♡ Skravletråd JUNI ♡

Litt av hvert tror jeg[emoji1] har kjøpt sommerkoteletter, grillribbe, grillspyd, hamburger og pølse....må høre med mannen hva han har lyst på[emoji2]
Kan bli litt mye å grille alt det med mindre dere er veldig mange...

God morgen[emoji2]
Våknet av meg selv nå, snuppa sover, mannen har dratt og jeg kan i utgangspunktet sove 1,5 t til[emoji85][emoji85] er det mulig da[emoji31]
Kjeeeeedelig.

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg

Så utrolig bra[emoji2][emoji92] Grattis[emoji4]

Takk :D Men var fryktelig trøtt når jeg sto opp nå da [emoji23][emoji23] Ble altfor lite søvn gitt

Men få minste til skolen og eldste til byen til tannlege :)

Den ser jeg[emoji28] men sikkert godt å være ferdig[emoji6]
Skal du på jobb eller har du mulighet for å sove litt da eldste er ferdig hos tannlegen?

Da blir dagen lang.
Fortsatt i dårlig form?
Bedre tror jeg

Men det trodde jeg i går morges også så vi får se. Halsen er så godt som bra, men tett i nesen er jeg. Spørsmålet er om feber, utmattelse, hodepine og kroppsverk kommer i løpet av dagen eller ei.

Men velger å være optimist :-)

Den ser jeg[emoji28] men sikkert godt å være ferdig[emoji6]
Skal du på jobb eller har du mulighet for å sove litt da eldste er ferdig hos tannlegen?
Veldig godt :D Nei. Hele dagen går pga vi må ta ferje og slikt for å komme til/fra byen. Så i kveld tenker jeg da. Kan jo være jeg dupper raskt på sofaen da. Går å håpe :)

Bedre tror jeg

Men det trodde jeg i går morges også så vi får se. Halsen er så godt som bra, men tett i nesen er jeg. Spørsmålet er om feber, utmattelse, hodepine og kroppsverk kommer i løpet av dagen eller ei.

"optimist, jeg vet det går bra til sist" [emoji4]

Håper formen er bedre i dag [emoji4]

Når man har funnet en løsning om oppvaskmaskin tror man og fått godkjennelse av firmaet som vi leier av så kom jeg på at den oppvaskmaskinen trenger jo strøm også [emoji48]

Strøm har dere vel?[emoji4] men ikke uttak?

Bedre tror jeg

Krysser fingra for at det går riktig vei og at du er på bedringens vei[emoji2]

Back
Topp