Fin natt, men altfor kort.
Er ofte sånn dessverre[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin natt, men altfor kort.
Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt![]()
Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.
Står på side 1 hva vi klarte [emoji23] Lykke til. Beklager gitt. Jeg sitter ikke her så mye denne mnd. Kan bidra når jeg er her da. Men tar ikke like av denne mnd. Har så mye annet ogsåMen folkens, sett utfordringen? Vi må over 17 000 innlegg her eller hva vi enn klarte i mai.
Skravla går!
[emoji23] jeg er dårlig taper jeg [emoji56]Jeg trives med det jeg![]()
Er ofte våken sent da. Men det er jo fordi jeg ikke får sove. Jeg håper jo hver kveld å sovne til rimelig tid [emoji23]Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt![]()
Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.
Jeg og mannen spiller det ganske ofte [emoji56][emoji23]Mhm, morsomt kortspill da kanskje jeg smal dra frem kortstokken med mannen i kveld
Haha. Jeg og. Jeg bare viser det ikke. Mannen derimot. Hahahahahha[emoji23] jeg er dårlig taper jeg [emoji56]
God morgen alle. Ha en fin dag hva enn dere gjør![]()
Hahaha. Jeg er blitt litt bedre etter barna kom til verden. Men med voksne kommer trollet frem [emoji23]Haha. Jeg og. Jeg bare viser det ikke. Mannen derimot. Hahahahahha
God morgen . Liten gutt med feber her:/
Så flott at det ser bra ut Lillafrosk!Heihei! Hvordan går det med alle?
Har vært hos gyn i dag for å måle og se litt mtp babyen, og alt ser fint ut![]()
Litt å henge fingra i da?Rart, idag var siste dagen før sommerferie så nå skal jeg være alene med begge ungene frem til august :O
God morgen! Fri dag i dag. Tenkte slappe av om muligens ta litt sol. Er jo ikke sommer her på Vestlandet![]()
Ikke lett å tape med vilje nei. Men mulig å skaffe seg fordeler for å lettere vinneNei. Altså kan godt gjøres på å tape gitt. Men det er ikke helt i min natur. Og ikke hennes heller. Hu krever å se kortene mine i slutten.
Om mange nok prøver så klarer en detSkal se om jeg husker det [emoji28]
Haha, ja den går litt fort [emoji23][emoji13]
Men derfor prioriterer jeg å ta 4 uker, det er iallefall følelsen av litt lenger ferie [emoji6]
Og så får jeg nesten ei uke "fri" til, siden samboer tar med seg ungene på hytta til svigerfar den 2 uka jeg har begynt på jobb igjen. Da er jeg jo helt alene hjemme etter jobb [emoji6]
Hei RonjaR! Vært på jobb?God ettermiddag[emoji2] blir som regel knekkebrød med gulost her[emoji13]
Joda. Hu tok det ikke tungt altså [emoji14]Ikke lett å tape med vilje nei. Men mulig å skaffe seg fordeler for å lettere vinne
Haha. Man kan ikke være perfekt! Og heller aldri bli helt voksen.Hahaha. Jeg er blitt litt bedre etter barna kom til verden. Men med voksne kommer trollet frem [emoji23]
He he dere er rareHadde blitt med på den altså ;-)